Figyelembe véve a felugró ablakok esetleges konverzióromboló hatását, célszerű a kosárérték növelő tevékenységet a vásárlási folyamat végére helyezni át, tehát ha a különleges ajánlattal csak a rendelés leadása után találkozik a látogató, akkor már biztosan nem fogja meggátolni a vásárlásban, sőt. Kár lenne kihagyni ezt a csatornát, ezért építettük be belső funkcióként a webáruházadba az utóajánlatot.
Ahhoz, hogy neked minél kevesebb dolgod legyen, felhasználtuk a termékeknél eleve beállított kiegészítő termékeket. Különböző beállítások alapján a rendelés leadása után a köszönőoldalon időzítve felugorhat egy különleges termékajánlat. Itt csak egy kattintásra van szükség a vásárlótól és a megjelenített termék hozzákerül a már leadott rendeléshez. Ugyanezzel a termékkel már találkozhatott a vevő a cross-sale szakaszban is, azonban az utóajánlatban további kedvezmény is beállítható, így valóban kihagyhatatlan lesz az ajánlat számára.
Az utóajánlat funkció használatáról néhány fontosabb információ:
Utóajánlat használata - Itt tudod bekapcsolni az utóajánlat funkciót a webáruházadban.
Kuponfelhasználás esetén igénybe vehető - Amennyiben használsz kuponkezelést az áruházadban és a rendelés leadása során volt kupon beváltás, akkor az utóajánlat megjelenjen e a vásárlónak vagy sem.
Pontfelhasználás esetén igénybe vehető - Pontgyűjtés használata esetén azt tudod itt beállítani, hogy ha a rendelés leadása során volt pontfelhasználás, akkor az utóajánlat megjelenjen e a vásárlónak a rendelés leadását követően.
Rendelésekhez tartozó költségek és kedvezmények újrakalkulálása - Ha a vásárló él az utóajánlat által felkínált lehetőséggel, akkor itt beállítható, hogy a rendelésekhez tartozó költségek (szállítási költség, kezelési költség stb.) és kedvezmények újrakalkulálásra kerüljenek-e. Funkcióját tekintve ugyanúgy működik, mint admin felületen egy adott rendelés részleteiben az Újrakalkulál gomb megnyomása.
Hány másodperc után jelenjen meg - Az utóajánlat esetén beállítható, hogy a rendelés leadása után hány másodperccel jelenjen meg a felugró ablak. Értékként csak egész számot adhatsz meg.
Utóajánlatban szereplő termék kedvezménye - Az utóajánlatban szereplő termékhez meghatározott extra kedvezmény, ami csak itt jelenik meg. Csak egész számot írj ebbe a mezőbe.
Melyik kiegészítő termék jelenjen meg az utóajánlatban - Az utóajánlat a megrendelt termék(ek) kiegészítő termékei alapján ajánl. A termék kezelésekor megadott kiegészítő termékek sorrendje egyéb szempontból is fontos lehet, így itt külön beállítható, hogy a listában az elsőt vagy az utolsót ajánlja fel a funkció.
Vásárló csoport - Ha kezelsz az áruházadban vásárló csoportokat, akkor külön specifikálható, hogy mely vásárló csoportok számára legyen elérhető az utóajánlat funkció. Mindenki számára elérhető lesz, ha nem választasz egyet sem!
Az utóajánlat akkor a leghatékonyabb, ha semmi elterelő információ, feladat nincs a látogató előtt, csak egyet kell kattintania. Emiatt az utóajánlatban nem jelenik meg a csomagtermék, olyan termék aminek változatai vannak, plusz kiválasztható szolgáltatással rendelkezik vagy csak pontért vehető meg.
Fontos!
A felugró ablakban megjelenő utóajánlat maximum 2 óráig érvényes, ha a vásárló eddig nem dönt, az ajánlat érvénytelenné válik.