Megrendelés törlés
Minden webáruház üzemeltető életében előfordult már, hogy a vásárló leadott egy rendelést, majd ezt követően elállt a rendeléstől, ami így az adminisztrátoroknak plusz teendőt okozott. A funkció használatával megkönnyítheted a munkádat, hiszen a megrendelés leadása után lehetősége lesz a vásárlónak is a megrendelésének törlésére.
Megadható, hogy a vásárló milyen megrendelés státuszban kezdeményezheti a törlést. Ha csomagolás vagy szállítás alatt van, akkor már értelem szerűen nem érdemes megadni ezt a lehetőséget. Beállítható, hogy a törlés után milyen státuszba kerüljön a megrendelés. Ezzel az adminisztrátor külön listázhatja, külön kezelheti ezeket az eseteket.
Milyen státuszból kezdeményezhet törlést a vásárló - Itt tudod kiválasztani, hogy milyen státuszból tudja a vásárló kezdeményezni a megrendelésének törlését. Igény esetén akár többet is kiválaszthatsz.
Milyen státuszba kerüljön törlés kezdeményezését követően a rendelés - Itt tudod kiválasztani, hogy a törlés kezdeményezését követően milyen státuszba kerüljön a vásárló megrendelése.
Csak sikertelenül lezárult státusz típusból lehet választani. Ha nincsen még ilyen státuszod, akkor hozz létre egyet, az alábbi menüben: Beállítások / Vásárlási folyamat / Megrendelés státuszok, típusok.