Külső marketing rendszerek
Megfelelő marketing tevékenység nélkül manapság már nehezen tud talpon maradni egy webáruház. A számtalan belső marketing lehetőség mellett különféle külső szolgáltatókat is integráltunk, hogy ezeket a marketing folyamatokat minél hatékonyabban tudd mérni. Elemezni kell a vásárlói viselkedéséket, fontos tudni, merre jár a látogató, esetleg mivel akad gondja a webáruházban.
Az itt található elemző programok között találsz olyanokat, melyek pl. videószerűen rögzítik a vásárlói tevékenységeket, a kitöltött űrlap mezőket, valamint jelzik a gyakori kattintásokat. Küldhetsz innovatív push üzeneteket a vásárlóknak, integrálhatsz külső prediktív kereső programokat, affiliate rendszereket vagy akár olyan széleskörű marketing automatizáló megoldásokat is választhatsz, melyekkel küldhető hírlevél, SMS, push notification, valamint felugró ablak a potenciális vásárlónak.
Integrálás
Ahhoz, hogy az itt található programok valamelyikét használni tudd webáruházadban szükséges, hogy felvedd velük a kapcsolatot és náluk előfizess a szolgáltatásra.