Új külső rendszerek integrációjaFolyamatosan kutatjuk a piacon megjelenő, hatékony segítséget nyújtó szolgáltatásokat, melyek a webáruház üzemeltetők számára hasznosak lehetnek. Az UnasShop webáruház rendszerben nagy gondot fordítunk arra, hogy ezek közvetlenül beépítésre kerüljenek. Az alábbi integrációkat készítettük el:

Új marketing szolgáltatások

  • PREMIUMVIP Az on-site konverziónövelő szolgáltatások egyik fontos eleme a felugró ablakos ajánlat. Integráltuk a Poptin erre alkalmas megoldását az áruházakba, ami kiváló lehetőségeket nyújt a beépített intelligens ajánlat mellett. Eseményvezérelt ajánlatok megjelenítésére alkalmas, testreszabható pozíciókban és formátumokban. Díjai kedvezőbbek, mint a piacon levő hasonló magyar megoldásoké. »»»
  • PREMIUMVIP A másik fontos, trendi funkció manapság a push értesítés, amit a korábban az értesítésre feliratkozó látogatók visszacsábítására találtak ki. A tavaly beépített OneSignal mellett használható már egy másik népszerű megoldás is, a Pushcrew. A viselkedésalapú vezérlés szinte már kötelezőnek tekinthető minden kampánynál. A Pushcrew esetén is működhet triggerekkel összefüggésben egy kampány, például külön küldhető értesítés azoknak, akik jártak egy bizonyos URL-en, regisztráltak vagy vásároltak a webáruházban. »»»
  • STANDARDPREMIUMVIP A látogatókkal való interaktív kapcsolattartásra az on-site chat alkalmazásokat, instant messenger szolgáltatásokat ajánljuk. Immáron 12-re nőtt a beépített chat programok száma a WhatsApp integrálásával. A WhatsApp is egy azonnali üzenetküldő alkalmazás, ami egy kicsit az SMS alternatívája. A szolgáltatás előnye, hogy a felhasználókat telefonszám alapján azonosítja. Azok az ügyfelek, akik szintén használják a WhatsAppot, azonnal kapcsolatba léphetnek az webáruház adminisztrátorával a látogatás során. »»»
  • PREMIUMVIP Korábban Euro Discount Club néven működő rendszer Benefit Barcode néven működik tovább. A szolgáltatás lényege, hogy a résztvevők számára lehetőséget biztosítson vásárlói előnyökre és kedvezményekre, ezzel nagyobb forgalmat generálva a webáruházaknak. »»»

Feedek

  • PREMIUMVIP Mivel a legtöbb webáruház olyan termékeket forgalmaz, ami más webáruházban is kapható, nehéz elkerülni az árversenyt. Árversenyben pedig csak úgy lehet hatékonyan részt venni, ha a kereskedő ismeri a konkurenciát és azok árait. Erre kínál megoldást az E-manager rendszere, amivel figyelhető, hogy egy bizonyos forgalmazott termék hol a legolcsóbb, illetve milyen árréssel rendelkezik. Ha kell, a szoftver javaslatot tesz az ár csökkentésére vagy növelésére. »»»
  • PREMIUMVIP Gombamód szaporodnak az árösszehasonlító oldalak, melyekkel látogatókat szerezhet a webáruháznak. Íme egy új szereplő, az ujarkereso.hu, ahova automatikusan exportálható a termékpaletta. »»»

Számlázó és ügyviteli programok

  • PREMIUMVIP Jelenleg már 30 féle számlázóprogrammal tud együttműködni az UnasShop webáruház. Külső fejlesztésként elkészült a OVIP számlázó illesztése, ami API kapcsolat segítségével cserél adatokat a webáruházzal. Az OVIP egy komplex vállalatirányítási rendszer, aminek a fejlesztésekor a hatékonyság volt az elsődleges szempont. »»»
  • PREMIUMVIP Szintén külső fejlesztésként készült el az InnoMedio szolgáltatásának integrációja. Az Innomedio személyre szabott ügyviteli rendszereket kínál 50 féle modullal, legyen az például raktárkezelés, fuvarszervezés vagy munkaidő nyilvántartás. »»»

Korábbi integrációk bővítése

  • PREMIUMVIP Az Árukereső.hu új lehetőségeihez igazodva kiegészítettük a feedet a divat kategóriában használatos szín és méret (color, size) paraméterekkel. Valamint bevezettük a groupid-t is, ami azoknak a termékeknek a csoportosítására szolgál, amik a különböző variációjuk miatt többször kerülnek a terméklistába (összevont termékek). »»»
  • PREMIUMVIP Az Express One (korábbi nevén Trans-o-Flex) házhozszállítás esetén az eddig használható CSV feltöltési módszer mellett kialakítottuk az API-s megoldást is. Ezzel a csomagfeladás menüben egy kattintással rendelhető meg a szállítás, és a rendszerek összekapcsolásának köszönhetően bekerül a megrendeléshez a csomagszám is. »»»
Szállítási módok újdonságaiAz egyik legfontosabb tényező a sikeres webáruház üzemeltetéssel kapcsolatban a termékek kiszállítása. Nagyban növeli a mindennapi munka hatékonyságát, a megrendelések teljesítésének gyorsaságát, és nem utolsó sorban a vásárlók elégedettségét, ha ez a terület jól működik a webáruházban. A piacon azonban rengeteg szereplő van, számos logisztikai cég kínálja szolgáltatásait, az egyszerű kiszállítástól kezdve a komplex raktározással, összekészítéssel és csomagolással egybekötött megoldásokig. Nem mindegy tehát kit választ. Fontos, hogy ne olyan webáruházmotort használjon, ahol csak néhány futárcég van beépítve, hiszen így óhatatlanul elkötelezi magát olyan csomagszállítás mellett, ami esetleg nem a legmegfelelőbb a webáruháza számára. Az UnasShop webáruház rendszerben igyekszünk, hogy minden népszerű piaci szereplő megoldása közvetlenül beépítésre kerüljön. Az alábbi fejlesztéseket készítettük el az elmúlt időszakban:

Új integráció

  • PREMIUMVIP Magyarországon is megjelent a cseh alapítású Csomagküldő.hu, melynek segítségével mind a házhoz szállítás, mind a csomagpontra történő szállítás megoldott nem csak országon belül, de a környező országokban is. Működési területe kiterjed Csehország, Szlovákia, Románia valamint egyéb európai országok területére is, jelenleg mintegy 2200 csomagpontra tudja a vásárló kérni a csomagját. Rendszerünkben külön tudja hozzáadni a webáruházhoz a csomagpont alapú valamint a házhoz szállítással működő módot. »»»
  • PREMIUMVIP Az MPL a Magyar Posta csomagszállítási szolgáltatása, mely rendszerrel eddig is volt kiépített kapcsolat az áruházainkban. Belföldön teljes körű integrációval használhatják az ügyfeleink a futáros kézbesítést, a postapontra történő (postán maradó) küldemények feladását, valamint a Posta csomagautomatáit. Ezt bővítettük, így már közvetlenül lehet csomagokat, megrendeléseket átadni a Magyar Posta rendszerébe külföldi cím esetén is. Ezzel a szállítási móddal a világ bármely szegletébe, gyorsan, kényelmesen, megfelelő áron, az egyedi igényeknek is megfelelve nyújthat futárszolgáltatást a vásárlói számára. »»»

Csomagpontok bővítése aggregátor szolgáltatóknál

PREMIUMVIP Kisebb csomagszám esetén érdemes megnézni valamelyik aggregátor cég ajánlatát. Ilyen például a Fürgefutár és a Deliveo a rendszerünkben. Esetükben több alvállalkozóként szereplő futárcéggel lehet szállíttatni, kedvezőbb árakon. Mindkettő esetén bővítettük az integrációt csomagpontokkal is. »»»

Egyéb fejlesztések

  • PREMIUMVIP CSV vagy XLS fájlokkal való csomagfeladás esetén általában hasonló formátumú fájlban adja vissza a szolgáltató a csomagszámokat. Ahhoz, hogy a vásárló és az adminisztrátor a megrendelések részleteinél lássa a csomagszámot, ezek importálására adunk lehetőséget. Korábban a GLS és az MPL esetén volt használható ez a funkció, immáron a Foxpost esetén is megoldható ez. A Foxpost rendszeréből letöltött fájl a Csomagfeladás menüben feltölthető, így a csomagszámokat párosítjuk a megrendelésekhez, amelyek cseremezővel a státuszértesítőkben is használhatóak. »»»
  • PREMIUMVIP Talán a legnépszerűbb szállítási megoldás a GLS. Folyamatosan bővítjük az integrációt, hogy minden partnerünk a leghatékonyabban testre tudja szabni a kapcsolatot. GLS API esetén konfigurálható, hogy milyen címkeformátumban kívánja nyomtatni a csomagcímkét, ezt kibővítettük a címkén megjelenő tartalom kiválasztásának lehetőségével. Tetszés szerint megjelenhet a címkén a vásárló, az adminisztrátori megjegyzés vagy a megrendelés azonosító. »»»

Kiszervezett logisztika

PREMIUMVIP A webáruházak működésének új perspektívája a kiszervezett logisztika. Folyamatosan jelennek meg olyan szereplők a piacon, akik raktározzák, csomagolják, számlázzák és kiszállítják a webáruházak termékeit. Ezzel fulfilment szolgáltatást nyújtanak, amivel nagy terhet vesznek le a webáruház üzemeltetők válláról. Új menüpontot alakítottunk ki az ilyen megoldásokra a Fizetés, Szállítás, Logisztika menüben. Ide fognak kerülni a teljes logisztikai tevékenységet folytató partnereink. Első körben a Webshippy építette ki az IT kapcsolatot rendszerünkhöz, amellyel a rendeléseket, termékeket le tudja kérni, szinkronban tartja a raktárkészletet, és a megrendelések állapotát visszajelzi a webáruháznak. »»»
Sikerek az Ország Boltja 2018 versenyen2018-ban 8. alkalommal került megrendezésre az Ország Boltja verseny, aminek a célja, hogy az internetező közösség szavazatai és a valós fogyasztók vásárlás utáni értékelései segítségével a szervező Árukereső.hu megtalálja a legkiválóbb minőségű szolgáltatás nyújtó, valamint a legnépszerűbb webáruházakat. A díjátadó ünnepélyes keretek között csütörtökön került megrendezésre.

Az Unas áruházak üzemeltetői az idei évben is szépen szerepeltek, ügyfeleink 9 helyezést értek el. Ezzel a verseny indulásáig visszatekintve 94-re emelkedett a partnereink által megszerzett díjak száma. Külön öröm számunkra, hogy a prémium világítástechnikai termékeket forgalmazó Lumenet immáron 6. évben dobogós a versenyen, idén is megnyerve kategóriájának 1. díját. Gratulálunk minden díjazottnak!
Unas VIP Facebook csoportA mai nappal útjára indítottuk az Unas VIP Facebook csoportot, ami azért jött létre, hogy a VIP előfizetéssel rendelkező UnasShop felhasználók egymással tapasztalatot cserélhessenek, és további szolgáltatói támogatást kapjanak. A csoportban a hivatalos hír előtt publikáljuk a fejlesztéseket, újdonságokat, valamint beszámolunk az integrációkról, együttműködésekről. A csoport tagja minden olyan cég munkatársa lehet, aki rendelkezik Unas felhasználónévvel, és VIP csomag előfizetéssel. Feltétel az Unas Online Kft. ÁSZF-ének, és a csoport szabályainak elfogadása. A tagság nem automatikus, a csoportba jelentkezés szükséges. A csoport nem ügyfélszolgálatként működik, kérjük amennyiben számlázással, szolgáltatásokkal kapcsolatos konkrét kérdése van, keresse ügyfélszolgálatunkat!

Csatlakozzon az Unas VIP csoporthoz!
2018.12.17
Szerző: Kóczán Tamás
karacsony2018Vajon a karácsonyi időszak kezdetét, vagy végét várják jobban a kereskedők? Ez az időszak próbára tesz minden e-kereskedőt és logisztikai céget, de már látszik a vége. Az internetes vásárlás népszerűsége töretlenül növekszik, a fiatalok szinte minden karácsonyi ajándékot webáruházakban szereznek be. Előzetes számítások szerint az UnasShop webáruházakban leadott rendelések összege 2018-ban bőven meghaladja a 80 milliárd Forintot, ami közel 3,5 millió megrendelést jelent. Ezzel továbbra is a magyarországi e-kereskedelmi összforgalom nagyjából 15-20%-a rendszerünkön keresztül realizálódik.

Mozgalmas év volt ez számunkra. Új irodába költöztünk, csapatunkba lelkes fiatalok érkeztek. Rendszerünk technikai hátterét jelentősen bővítettük, új technológiákat vezettünk be, aminek köszönhetően 99,98%-os rendelkezésre állás felett teljesítettek a nálunk működő áruházak. Új webáruház csomagokat hoztunk létre, melyek újabb lendületet adtak az előfizetőszám növekedésében. Előkészületben van 2019 első fejlesztéscsomagja is, melyben számos kisebb nagyobb újítással készülünk. Érkeznek új integrációk, funkcióbővítések és hatékonyságot növelő megoldások. VIP előfizetőinknek zárt Facebook csoportot indítunk januártól, melyben további támogatást, értékes tartalmakat adunk a webáruház sikeres üzemeltetéséhez.

Telefonos és online chat ügyfélszolgálatunk december 20. és január 2. között nem üzemel, kivéve december 28-án, amikor a délelőtti órákban ügyeletet tartunk. Az ünnepek alatt az e-mailes megkeresésekre korlátozottan tudunk válaszolni.

Minden Ügyfelünknek kellemes karácsonyi ünnepeket és sikerekben gazdag boldog új évet kívánunk!