2018.12.17
Szerző: Kóczán Tamás
karacsony2018Vajon a karácsonyi időszak kezdetét, vagy végét várják jobban a kereskedők? Ez az időszak próbára tesz minden e-kereskedőt és logisztikai céget, de már látszik a vége. Az internetes vásárlás népszerűsége töretlenül növekszik, a fiatalok szinte minden karácsonyi ajándékot webáruházakban szereznek be. Előzetes számítások szerint az UnasShop webáruházakban leadott rendelések összege 2018-ban bőven meghaladja a 80 milliárd Forintot, ami közel 3,5 millió megrendelést jelent. Ezzel továbbra is a magyarországi e-kereskedelmi összforgalom nagyjából 15-20%-a rendszerünkön keresztül realizálódik.

Mozgalmas év volt ez számunkra. Új irodába költöztünk, csapatunkba lelkes fiatalok érkeztek. Rendszerünk technikai hátterét jelentősen bővítettük, új technológiákat vezettünk be, aminek köszönhetően 99,98%-os rendelkezésre állás felett teljesítettek a nálunk működő áruházak. Új webáruház csomagokat hoztunk létre, melyek újabb lendületet adtak az előfizetőszám növekedésében. Előkészületben van 2019 első fejlesztéscsomagja is, melyben számos kisebb nagyobb újítással készülünk. Érkeznek új integrációk, funkcióbővítések és hatékonyságot növelő megoldások. VIP előfizetőinknek zárt Facebook csoportot indítunk januártól, melyben további támogatást, értékes tartalmakat adunk a webáruház sikeres üzemeltetéséhez.

Telefonos és online chat ügyfélszolgálatunk december 20. és január 2. között nem üzemel, kivéve december 28-án, amikor a délelőtti órákban ügyeletet tartunk. Az ünnepek alatt az e-mailes megkeresésekre korlátozottan tudunk válaszolni.

Minden Ügyfelünknek kellemes karácsonyi ünnepeket és sikerekben gazdag boldog új évet kívánunk!
Mi van a webáruház mögött? Az UNASSHOP hátterének újdonságaiLezajlódott a Black Friday, a kereskedők már karácsonyi lázban égnek. A hétvége alatt az UnasShop áruházakban több, mint 1,5 millió látogató járt, mintegy 70.000 rendelést leadva, melyben 550.000 terméket vásároltak meg. Az összköltés pedig bőven meghaladta az 1 milliárd forintot. Rendszerünk a megnövekedett terhelés alatt is kimaradás nélkül üzemelt. Szóljon ez a cikk arról, hogy mi van a webáruházak mögött, mi szükséges ahhoz, hogy a forgalomnövekedés ne okozzon gondot.

Fontos, hogy a termékeket hatékonyan találják meg a látogatók és gyorsan tudják böngészni az áruházakat, adataikat pedig kellő biztonsággal adhassák meg. Utóbbira szinte már mindenki felkészült, evidens, hogy egy webáruház számára kötelező az SSL tanúsítvány megléte. A karácsonyi időszak rendkívüli terhelései miatt a szerverháttérnek is megfelelőnek, kellően erősnek, redundánsnak kell lennie, hiszen idén is láttunk pénteken összeomló webáruházakat illetve szolgáltatókat, ahol heti szintű szerverhibák, kimaradások vannak. Mindig fontosnak tartottuk a legkorszerűbb, minőségi szerverpark használatát, ahol több terheléselosztó szerver továbbítja a feladatokat, kéréseket a kiszolgáló szerverek felé. A kiszolgáló szerverek pedig megfelelő tartalékkal rendelkeznek, a teljesítményük összeadódik, így a kialakított struktúrának köszönhetően sem a lökésszerű terhelés, sem az esetlegesen meghibásodó hardverek nem okoznak kimaradást. Vannak viszont egyéb tényezők is, amelyek sokat segítenek SEO és használhatósági szempontból, ilyen például a strukturált adatok, a HTTP/2 protokoll vagy a PHP 7 használata.

Strukturált adatok

Osram H4A keresőmotorok algoritmusainak kialakításakor elsősorban a weboldalak tartalmát vizsgálták. Nehéz volt azonban kiszűrni a szöveges tartalomból, hogy mi a fontos információ, miről szól az oldal, mi az a kulcsszó, amire meg kell jelenjen az organikus találatok között. Évekkel ezelőtt sokat nyomott a latban a META kulcsszavak, META leírások tartalma, azonban mára ezek háttérbe szorultak, valójában rangsorolásra nem is használja őket a Google. Mostanában a tartalom feltérképezésében nagy segítséget nyújt a strukturált adatok használata, ami egy mai webáruháznál elengedhetetlen. A strukturált adat egy kód a weboldalba ágyazva, ami megjelöli az egyes információkat, adatokat a keresőrobotok által elvárt módon. A Google által legjobban preferált módszer a strukturált adatok megadására, az összekapcsolt adatok összefűzésére a JSON-LD. Az UNAS webáruházak is ezt használják. Miben segít? Tegyünk egy próbát! Rákeresünk a Googleben az egyik legnépszerűbb autó izzóra: Osram H4. Keresési körülményektől, földrajzi elhelyezkedéstől függően az első 3-5 találati pozíció mindegyikében a Lumenet helyezkedik el a közel 6 millió találat között. A jó eredmény természetesen nem csak a strukturált adatok miatt van, de sokat segít benne. Ide kattintva látható, hogy az első helyen található oldal milyen strukturált adatokat tartalmaz. Látható, hogy csoportokba szedve számtalan adatot megjelölünk, hogy az a keresők számára egyértelmű legyen. Vannak általános weboldalra, linkekre vonatkozó adatok, de ami a webáruháznál lényeges: a termékadatok, paraméterek. Szerepel a strukturált adatok között a termék neve, URL-je, fotóinak linkjei, cikkszáma, gyártója és még sok minden más fontos adat. Ahogy a mellékelt ábrán látszik a Google fel tudta ezáltal térképezni a termék értékeléseit is, amit csillagokkal jelöl, valamint a termékoldal breadcrumb adatait is. Vannak adattípusok, melyek használata még területileg korlátozott, vagy tesztelés alatt van, mi ezekre is felkészültünk már. Ilyen például a keresési találatba integrált keresőmező, ami a webáruházban történő keresésre szolgál majd. UNAS felhasználóknak nincs teendőjük a strukturált adatokkal kapcsolatban, azok automatikusan generálódnak a forráskódban a termékekhez megadott adatok, paraméterek alapján.

HTTP/2

Manapság komoly küzdelem folyik a webáruházak sebességének javítása érdekében. A keresőóriások követelményeinek megfelelve csökkenteni kell a betöltendő elemek számát, méretét, gyorsítótárazásra, háttérfájlok összevonására van szükség. A több mint 20 éve alkotott, weboldalak kiszolgálásért felelős HTTP/1.1 protokoll nem teljesít jól, amikor a mai elvárásoknak kell megfelelnie. Jó hír, hogy már 2015-ben megjelent az új, HTTP/2 verzió. Noha már 3 éves az új szabvány, mégis alig használják a webshopok. A bérelhető webáruházak piacán elsőként az UNAS áruházak működnek így. Nézzük mi a változás az új verzióban. Alapvető különbség a HTTP/1.1-hez képest, hogy a HTTP/2 egyszerre párhuzamosan több dolgot kezel. Korábban az egy szálú elgondolás miatt a böngésző kérésére érkezett válasz után újabb kérések és válaszok következtek. Most viszont a böngésző kérésére párhuzamosan, több szálon küldi a szerver a webáruház építőelemeit, képeket, CSS-eket, JS-eket. Keresőoptimalizálás szempontjából elsősorban azért jó a HTTP/2, mert gyorsabb ugyanazon oldal betöltése, a weboldalsebesség pedig fontos rangsorolási tényező már évek óta. A böngészők csak SSL titkosítással együtt támogatják a HTTP/2 kapcsolatot, így ha már azzal működik az áruház, semmi további teendő nincs. Ha nem rendelkezik még tanúsítvánnyal, érdemes beszerezni itt.

PHP 7

Az UNAS webáruház is, úgy mint a legtöbb dinamikus weboldal PHP programnyelv segítségével került kialakításra. Több éves múltra tekint vissza már a PHP alapvető változásokat hozó új verziója a PHP 7. Anélkül, hogy szakmai részletekbe mennénk, az új verzióra váltás mellett szóló legfontosabb érv a magas teljesítmény. Az új verzió alapjául szolgáló futtatómotor lecserélődött, ami által a sebességnövekedés elérhető. Sikerült a CPU-terhelést és a memóriaigényt is csökkenteni, így még hatékonyabbá válhatnak a webáruházak. Nemrégiben mi is áttértünk az új verzióra, kihasználva a változások adta lehetőségeket.
UNAS - Black Friday 2018Ismét itt a Black Friday, megkezdődik a kereskedők számára a legfontosabb időszak, a karácsonyi bevásárlási szezon. Tapasztalataink szerint a kereskedőkből a legkülönbözőbb reakciókat váltja ki az esemény. Túlnyomó részben akciókkal, kedvezményekkel találkozhatunk a webshopokban, de van aki éppen az áremelést választja taktikájának erre a napra. Sokan a beragadt raktárkészletet értékesítik alacsonyabb áron, némelyik webáruházban pedig kifejezetten erre a napra előkészített szűkebb termékpalettából válogathatunk.

Mi a kedvezményekre szavaztunk, így a mai nap folyamán, új megrendelések esetén, a rendszeres díjjal rendelkező szolgáltatásainkat kínáljuk 20%-os kedvezménnyel. Az akció keretein belül rendelhető a kínálatunkban szereplő bármilyen végződésű domain, webtárhely, SSL tanúsítvány, valamint az új webáruház csomagjaink bármelyike. A kedvezmény más kedvezménnyel, kuponnal, ajánlói kóddal nem vonható össze, és az egyszeri díjas szolgáltatásokra nem vonatkozik, viszont több évre előre igénybe vehető. Ma különösen érdemes a régi webáruházcsomagokról az új csomagjainkra átváltani, mivel a fordulónapig keletkező különbözeti díjra 30% kedvezményt adunk.
UNAS - SzékhelyváltozásÖrömmel értesítjük kedves ügyfeleinket, hogy nemrégiben új irodába költöztünk.

Új székhelyünk címe: 9400 Sopron, Kőszegi út 14.

Szeretettel várjuk minden jelenlegi és leendő partnerünket új kényelmes környezetben, saját parkolókkal. Ügyfélszolgálatunk egyéb elérhetőségei nem változtak, továbbra is a 99/200-200-as telefonszámon érnek el bennünket. A címváltozás miatt 2018.11.11-én új ÁSZF lép hatályba, ami tartalmilag nem változik, nem szükséges külön elfogadni.

Közben az UNAS márkanév 15. születésnapjához érkezett, amit már az új helyszínen ünnepelhetünk. Köszönjük ügyfeleinknek a hűséget és a bizalmat.
Fejlesztések és új UnasShop csomagokTavasszal jelentettük be, hogy új előfizetői csomagokkal jelentkezünk az UnasShop üzemeltetők számára. A csomagok kialakítása lezárult, amivel egy időben minden idők legnagyobb fejlesztéscsomagja is összeállt. Feltérképeztük a felhasználóink által kért funkciókat, azokra részletesen kidolgozott megoldásokat készítettünk el. Eddig is ár/érték arányban a legnagyobb funkcionalitással rendelkező webáruházat tudhatták magukénak az ügyfeleink, de ezek után már nehezen található olyan funkció, ami máshol lenne, de az UnasShopban nem.

Új webáruház csomagok

Megvizsgáltuk a piacon található magyar és nemzetközi rendszereket, szinte mindenhol három csomagban kínálják az egyes funkciókat. Igazodva a trendekhez mi is kialakítottuk csomagjainkat Standard, Premium, és VIP néven. Az egyes csomagok tartalmát részletesen kifejtettük a funkciólistában. Meglévő webáruházak esetén természetesen nem kötelező az új csomagokra átváltani, azonban technikai okok miatt az új funkciók valamelyike csak az új csomagokban lesz elérhető. Az ilyen funkciókat a hírben külön felirattal jelöltük. Meglévő előfizetés esetén időarányos különbözeti díjat számítunk fel csomagváltás esetén. Új webáruház előfizetése esetén ezentúl már csak az új csomagok választhatóak.

Új integrációk, külső szolgáltatások változásai

  • A meglévő bankkártya elfogadási lehetőségek mellett beépítettük a Paylike online fizetési megoldását. A Paylike több dologban is különbözik a többi szolgáltatótól. A regisztráció, szerződéskötés mindössze néhány percet vesz igénybe, a tranzakciós díjak pedig alacsonyak más banki szereplőkhöz képest. Fontos különbség még, hogy a vásárlási folyamat végén nem irányítjuk a vásárlót egy külső fizetőfelületre, hanem az áruházban felugró ablakban adhatóak meg a kártyaadatok és így fizethető ki a megrendelés. »»»
  • Kiépítettük a kapcsolatot a Deliveo felé, ami egy futárszolgálatoknak fejlesztett rendszer. Ezután az ügyfeleik ezen a rendszeren keresztül is feladhatják csomagjaikat. A csomagok házhozszállítását a háttérben a Deliveo rendszerébe regisztrált, szerződött partnerek végzik. »»»
  • Folyamatosan keresnek meg bennünket számlázó programok gyártói, hogy kifejlesztik a kapcsolatot a rendszerünkhöz. Az elmúlt időszakban bekerült a népszerű online számlázó a Billingo is a listába, valamint az OnLiveIT-nak köszönhetően SAP-hoz is illeszthető már az UnasShop webáruház. Ezzel immáron 26 féle számlázóprogramot használhat a webáruházzal együttműködve. »»»
  • A GLS API szállítási módot kiegészítettük csomagfelvételi cím megadási lehetőséggel. Ezzel az áruházban megjelenő címtől eltérő címen is felveheti a futár a csomagokat. GLS csomagautomaták megjelenésével pedig különválasztottuk a GLS csomagpontokat automatákra és normál átvételi pontokra. »»»
  • Rövid időn belül a Facebook Messenger lett a legnépszerűbb formája az vásárlókkal való kommunikációnak a vásárlási folyamaton belül. Emiatt további beállítási lehetőségeket készítettünk hozzá, megadható szín és üdvözlő szövegek is. »»»
  • A Retargeting.biz felhasználási lehetőségeit bővítettük azzal, hogy beépítettük a webáruházba a személyre szabott ajánlatokat megjelenítő kódokat. Így már nem csak utólagos emailes remarketing tevékenység végezhető a szoftverrel, hanem onsite ajánlatok is megjeleníthetőek a Yuspify-hoz hasonlóan. »»»

Termékparaméterek újdonságai

Az egyik legfontosabb funkció a termékadatok adminisztrálására a megfelelő paraméter kezelés. A termékparaméterekre épül az összehasonlítás, a szűrés, a termékek összevonása, kiemelt, speciális helyeken való adatok megjelenítése, vagy az utólagosan vásárló által megadható információk. Jelenleg 16 féle paramétertípus kezelhető a webáruházban. Újdonságként jelent meg a HTML típusú paraméter, aminek használata esetén megjelenéskor érvényesülnek a HTML formázások. Új típus az értékkészlet paraméter, melynek értékei előre definiálhatóak, így azok megadáskor egy legördülő menüből választhat az adminisztrátor. Ezzel elkerülhető a szabadszavas paramétereknél előforduló elírás, manuális termékrögzítés és adatbázis import esetén is. Az értékkészlet paraméter többértékűként is használható. A kép típusú paramétereknél kialakítottuk, hogy azok már fájlkezelőből is feltölthetők legyenek valamint ezentúl alternatív szöveg is megadható. A link paraméterhez pedig külön megadható lett a link szövege. »»»

Vásárlókkal, csoportokkal kapcsolatos új funkciók

  • A vásárlók és a megrendelések külső programokban vagy egyéb felhasználásra történő kezelésére a vásárló és megrendelés export funkciót javasoljuk. Ezzel a funkcióval különböző formátumokban és szűrésekkel tölthetőek le az adatbázisok. A megrendelés exportban szereplő adatokat kiegészítettük a vásárló státuszával (új, nem regisztrált), a vásárló exportban pedig szerepeltetjük a pontgyűjtéssel kapcsolatos adatokat is. »»»
  • A megrendelés visszaigazoló emailben és a státusz értesítőknél bekapcsolható, hogy azokban szerepeljenek a termékek fotói is. »»»
  • PREMIUM Egyre több áruházban kezelnek különböző vásárló csoportokat, aminek tagjai különböző kondíciókkal, feltételekkel vásárolhatják meg a termékeket. Az is előfordulhat, hogy egy bizonyos terméket csak egy vásárló csoport tagjai láthatják vagy vehetik meg, erre is lehetőség nyílik mostantól. Csoportokhoz rögzíthetők az egyedi tartalmú plusz oldalak is, más csoportok tagjai nem látják az oldalt. Ezentúl különböző árformátum is beállítható egy bizonyos vásárló csoporthoz, így pl. viszonteladóknak nettó áron mutatható be a termék.
  • PREMIUM Vásárló regisztrációja esetén bekérheti a közösségi adószámát (EU adószám), melyet a megadás után az Uniós adatbázisban ellenőriz a rendszer. Az így regisztrált vásárló azonnal egy előre beállított vásárló csoportba kerülhet, ezzel is elősegítve az adott csoportra vonatkozó ÁFA és ár kezelést.
  • PREMIUM Regisztráció során a vásárlónak lehetőséget biztosítunk ezentúl több szállítási cím megadására is, így a konkrét megrendelés esetén ezek közül ki tudja választani az éppen aktuálisat. »»»
  • PREMIUM Ezentúl bekapcsolható egy előválasztó, ahol a vásárló kiválaszthatja hogy cégként, vagy magánszemélyként regisztrál. Cég esetén az adószám mező kötelező lesz, magánszemélyként pedig a megadása nem lehetséges. »»»

Új marketing lehetőségek

  • Az 1500-as kinézetbe a piacon található legkorszerűbb slideshowszerkesztőt integráltuk, amivel nincs többé szükség grafikai tudásra, nem kell kép vagy animációszerkesztő programokat használni. Továbbfejlesztettük a szerkesztőt, megadható, hogy a linkek új ablakban nyíljanak meg. Beállítható továbbá, hogy csak regisztrált vásárlók (belépés után) láthassanak egy adott képet. A képkockákhoz ALT attribútum is rendelhető, valamint szabályozható az egyes elemek váltakozási ideje.
  • PREMIUM A követő hírleveleket is továbbfejlesztettük új eseményhez kötve, általános hírlevélre feliratkozást követően küldhető ki ilyen automata email, szétbontva attól függően, hogy vásárló regisztrácóval együtt történt a feliratkozás, vagy egyéb módon. Korlátozható, hogy egy feliratkozó hányszor kaphat meg egy bizonyos követő hírlevelet. Megrendelés eseményeket követő hírlevelek esetén pedig termék szűrési lehetőséget építettünk ki, így termékekhez kapcsolódóan is kialakítható az automatikus emailek kiküldése. »»»
  • PREMIUM Fejlesztésre került a webáruházban szereplő gyorskereső automatikus kiegészítés funkciója is. Meghatározható, hogy hány karakter leütése után kapja meg a látogató az automatikus javaslatokat, valamint ezután kategóriákat is ajánl a rendszer.
  • PREMIUM Napjaink egyik legnépszerűbb marketing eszköze az ajándéktermék, hiszen ki ne örülne ajándéknak a megvásárolt termékek mellé. Lehetőség van az áruházban olyan termékek beállítására, amelyek vásárlása esetén bizonyos feltételek mellett a vásárló ajándékot választhat magának. Az áruházban egyszerre több ajándék szabály is létrehozható, a rendszer mindig az aktuális kosár alapján jeleníti meg a vásárló számára a választható termékek körét, jelezve, hogy adott terméket miért, mely termékhez kötődően választhatja. Az ajándéktermék a megrendelésben külön tételként jelenik meg, de nulla értékkel, így nem okoz gondot raktárkezelési szempontból sem, illetve a számlán is szerepeltethető, mint különálló tétel. A termékkör kiválasztása mellett beállítható, hogy kik élhetnek az ajándékválasztás lehetőségével, milyen kosárértékhez választhat a vásárló ajándékot, valamint hogy mettől meddig él az adott akció.
  • VIP A mennyiségfüggő akciók legismertebb formája az 1-et fizet 2-t kap akció, a legtöbb rendszerben csak ezzel találkozhat. Rendszerünkben ez a funkció viszont minden eshetőségre kitérve működik. Beállítható, hogy ha egy bizonyos termékből több darabot vásárol a vásárló, akkor további darabokat kaphat ingyen vagy akár kedvezménnyel. A kedvezményre jogosító termékeknek nem kell azonosnak lennie, tehát bizonyos mennyiségű különböző termék vásárlása esetén is adhat egy továbbit pl. fél áron. Az ajándéktermékhez hasonlóan itt is beállítható aktív időszak, valamint a célcsoport.
  • VIP Előfordulhat, hogy egy vásárlót érdekel egy termék, de aktuálisan drágának találja és nem létfontosságú azonnal megvennie, így vár egy kedvezőbb árra. Ebben az esetben egyszerűen feliratkozhat az árcsökkenés értesítőre és ha a termék ára csökken, emailben kap információt erről, így visszatérve az áruházba megvásárolhatja a terméket.
  • VIP Ha adott terméket megvásárolná a vásárló, de aktuálisan nem érhető el készlethiány miatt, feliratkozhat készletértesítőre. Automatikusan kiküldött email segítségével az áruház értesíti arról, hogy az őt érdeklő termék ismét elérhető és megvásárolható.

Adminisztrációs felület változásai

  • A számlázóprogramok egy része automatikusan visszadja a rendszernek a megrendeléshez kapcsolódó számlaszámot. Ez a megrendelés részleteinél látszódik az adminisztrációs felületen. Ez a mező mostantól szabadon szerkeszthető, így ha kapcsolattal nem rendelkező számlázóprogramot használ, akkor is megadható a számlaszám a rendeléshez. »»»
  • A termékekhez alapesetben 10 fotót tud feltölteni. A fotók megjelenésének sorrendje "fog és vidd" módszerrel változtatható. A legelső helyre pozícionált termékkép lesz a termék fő képe. »»»
  • Termékek kezelésénél a szűrőben két új lehetőséget helyeztünk el, így a listában már szűkíthető a termékkör készlethiányos és raktáron lévő termékekre. »»»
  • Készletimportálásánál szétválasztottuk a lehetőségeket aszerint, hogy a feltöltendő adatbázisban a meglévő raktárkészlet aktuális értéke, vagy egy új beszerzés mennyiségei szerepelnek. Az új lehetőséggel különbözeti importként a rögzített készletértékekhez hozzáadódik a fájlban szereplő mennyiség. »»»
  • Raktárkészlet statisztikába bekerült a rendelés szám, illetve a raktárkészlet statisztika nem csak napra, hanem időszakra is kérhető. »»»
  • Az 1500-as kinézetnél Blog tartalmi elem létrehozása esetén már szerző hozzáadása is lehetséges képpel, valamint a bloghoz bevezető kép is csatolható. »»»
  • A közösségi megosztások alapja az Open Graph adatok használata. Kiegészítettük a lehetőségeket, már a kategóriákhoz és a plusz tartalmi oldalakhoz is adható meg OG Image.
  • STANDARD A beépített termék vélemények funkció használata esetén külön menüpontban is láthatóak a beérkező vélemények, ott egyszerűen áttekinthetőek, moderálhatóak. »»»
  • PREMIUM Automatikus szerverre történő kosármentés beállítása esetén a regisztrált vásárlóknál megismerhető, hogy mi van a kosarában. Az új fejlesztéssel az elhagyott kosarak listájában pedig együtt látható az összes félbehagyott, vagy folyamatban lévő vásárlás kosara. Az elhagyott kosarak tulajdonosainak követő hírlevél küldhető. »»»
  • PREMIUM A megrendelés összevonás és szétbontás után már megrendelés másolásra is van lehetőség. »»»
  • VIP Alapesetben listaszerű statisztikát adunk arról, hogy melyek a legnézettebb termékek, melyeket rendelték a legtöbbször és a legnagyobb mennyiségben. A részletes termék teljesítmény statisztika segítségével, akár egy bizonyos időszakra szűrve kérhetők le adatok a termékről. Összesítve láthatóak a legfontosabb értékesítési mutatók, látogatási adatok, az eladott mennyiség, a rendelésenkénti átlag mennyiség, értékesítés összege, az átlagos eladási ár, raktárkészlet értékek, konverzió stb. »»»
  • VIP Új funkció a részletes megrendelés statisztika, aminek segítségével az általános statisztika mellett a vásárlásokra jellemző speciális adatok mutathatók ki egy bizonyos időszakra vonatkozóan. Megismerhető a rendelésekben szereplő szállítási költségek, kedvezmények, pontfelhasználások mértéke. Grafikonon pedig látható a fizetési és szállítási módok megoszlása, a vásárló csoportok szerinti, valamint a területi bontás. »»»
  • VIP Azok számára, akik több webáruházat üzemeltetnek rendszerünkben lehetőség van a különálló áruházak összekapcsolására. Összekapcsolás után közös raktárkészlet és vásárló adatbázisból dolgoznak a különálló webáruházak. Így ha valaki az egyikben regisztrál, a másikba is be tud lépni, valamint ha az egyes termékből vásárolnak, vagy beszerzés történik, annak raktárkészlete mindegyik áruházban változni fog. »»»
  • VIP+ Nagy megrendelésszámmal és nagy raktárral rendelkező webáruházaknak kínáljuk a VIP csomag mellé előfizethető funkciót, az összeszedési listát. Az összeszedési lista segítségével több munkatárs párhuzamosan tud termékeket összeszedni a raktárból és rendeléseket összekészíteni. A megoldás segítségével jelölhető a rendelésben, hogy a benne szereplő termékek kiemelésre kerültek a raktárból, vagy esetleg hiányzik valamelyik. Sikeres összekészítés esetén beállítható automatikus megrendelés státuszváltás és vásárló értesítés is. »»»