Marketing
A webáruház hosszú távú sikeres működésére ösztönzően hatnak a különféle marketing eszközök, amire az Unas webáruház rendszer teljes körű lehetőséget biztosít. A hagyományos boltokhoz hasonlóan érdemes élni a pontgyűjtés, a kupon, a virtuális törzsvásárlói kártya és a vásárlói csoportok adta lehetőségekkel.
Az itt található almenüpontokban kezelhetsz különféle első vásárlást elősegítő funkciókat, melyekkel új vásárlókat és új piacokat nyerhetsz meg (pl. időszakos akciók, kuponok, ajándéktermék), bekapcsolhatsz kosár érték növelő kedvezményeket, amelyek motiválják a vásárlókat a minél magasabb értékű rendelés leadására (pl. végösszeg kedvezmény, mennyiségi kedvezmény), de választhatsz a számos visszatérést ösztönző lehetőség közül is (pl. pontgyűjtés, követő hírlevél stb.).
Azt azonban fontos szem előtt tartani, hogy nem elegendő ezeket a kedvezményeket csupán kialakítani, hanem folyamatosan ellenőrizni, mérni kell és szükség esetén módosításokat kell végrehajtani. A marketing tevékenység folyamatos odafigyelést és idő ráfordítást igényel, mellyel sikeressé teheted vállalkozásodat.