Ebben a menüben állíthatod be az árak megjelenítésének alapértelmezését. Itt válaszd ki, hogy alapból akcióként vagy RRP árral jelenjenek meg azok a termékek, amelyeknél két árat állítottál be. Bármelyiket is választod, az infóbuborék meg fog jelenni a normál ár mellett a kapcsolódó szöveggel. Akció esetén áthúzott lesz az alapár, RRP esetén nem lesz áthúzva.
Akció - Ha akciót alkalmazol a webáruházadban, akkor ezt a típust célszerű választanod. Ilyen esetben a termékeid esetén az alapárhoz tünteted fel a korábbi árat, tehát azt az árat, ami a jelenlegi akció megkezdését megelőző 30 napban a legalacsonyabb volt nálad. Kinézetcsaládtól függően tüntetjük fel az árakat, jellemzően az alapár áthúzva, aktuális ár kiemelve, javarészt pirossal. Az alapár mellett automatikusan megjelenik egy infó ikon, amihez az alábbi szöveg kapcsolódik: Az áthúzott ár az árcsökkentés alkalmazását megelőző 30 nap legalacsonyabb eladási ára.
RRP - Ez esetben nincs szó árcsökkenésről, mivel az alapár helyén egy ajánlott fogyasztói ár (RRP) lesz feltüntetve, ami formázás tekintetében nincs áthúzva. Mellette pedig az infóbuborékban az alábbi szöveg olvasható: Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár. Ezen kívül a százalékos árcsökkenést jelző elem eltűnik.
Minden ártípushoz készítettünk egy előtagot, amelyekkel néhány betűs tartalmat jeleníthetsz meg a két féle alapár és a két féle csökkentett ár mellett.
Módosítható szövegek akciós ár megjelenés esetén - Itt lesz lehetőséged igény esetén a normál ár és az akciós ár előtti szöveget megadni, amennyiben plusz információt szeretnél feltüntetni az árak esetén, valamint az infóbuborék szöveget is tetszőlegesen módosíthatod.
Módosítható szövegek RRP ár megjelenés esetén - RRP ár megjelenés esetén is szintén itt lesz lehetőséged a normál ár és az akciós ár előtti szöveget megadni, amennyiben plusz információt szeretnél feltüntetni az árak esetén, valamint az infóbuborék szöveget is tetszőlegesen módosíthatod.
Természetesen dönthetsz úgy, hogy valamelyik terméknél akciós árat írsz ki, míg egy másik termékeknél pedig az RRP technikát alkalmazod, ezt külön az egyes termékek kezelésénél tudod beállítani.
Árformátum
Itt lesz lehetőséged tetszőleges árformátumot megadni az áruházadban, arra viszont figyelni kell, hogy a formátumban csak speciális értékeket használhatsz.
[netto] = Az adott nettó ár
[brutto] = Az adott bruttó ár
[ÁFA] = Az adott ÁFA összege
[me] = Az adott termék mennyiség egysége
Minden árformátumhoz csak azt a speciális értéket adhatod meg, ami alatta fel van sorolva.
Az [me] speciális értéket az egyéb árformátumnál NE használd!
Amennyiben több nyelvet is definiálsz áruházadhoz, úgy nyelvenként eltérő árformátumokat is alkalmazhatsz (pl.: ha magyar nyelven jelenik meg az áruházad, akkor a termékek ára a lista oldalon nettó áron jelenik meg, de ha létrehozol egy angol nyelvet, ott beállíthatod hogy a termékek ára a lista oldalon ne nettó, hanem bruttó áron jelenjen meg).
Példa
1. [netto] + ÁFA = [brutto] ---> 100 Ft + ÁFA = 127 Ft
2. BRUTTÓ: [brutto] ---> BRUTTÓ: 127 Ft
3. [netto] + ÁFA / [me] ---> 100 Ft + ÁFA / db