A konverzió követés tulajdonképpen arra jó, hogy a felhasználók valamilyen általunk elvárt / remélt aktivitását mérni tudjuk. Eddig ez csak külső rendszerekkel volt elérhető, mostantól viszont a Facebook beépítve is tartalmazza ezt a lehetőséget.
Facebook követőkód
A Facebook rendszere a webáruházban történő eseményeket elsősorban a Facebook képpont segítségével tudja mérni. Ha szeretnéd a Facebook hirdetéseidet célozni és azok megtérülését mérni, akkor neked is létre kell hoznod egy ilyen képpontot a Facebook Vállalkozáskezelődben.
A beállításhoz szükséges lépések: A Facebook oldalán generáld le a szükséges követő kódot, majd a kód alapján töltsd ki a mezőket.
Ha a felhasználó egy Facebook hirdetésről érkezett, akkor a Facebook összekapcsolja a két adatot és megjelenik egy konverzió a Facebook hirdetési rendszerében. A követő kód alkalmazható külön vásárlásra és hírlevél feliratkozásra egyaránt.
Követett események
PageView, ViewContent, Search, AddToCart, InitiateCheckout, AddPaymentInfo, Lead, CompleteRegistration, Purchase, AddToWishlist
Amennyiben több Facebook pixelt szeretnél beszúrni, keresd ügyfélszolgálatunkat és segítünk az általad generált mérőkódok beszúrásában.
Facebook Konverziók API
Az IOS14 változásával új funkcióra lett szükség a pontosabb hirdetés-célzásokhoz, mivel az Apple eszközök nem szolgáltatnak tovább adatokat a felhasználó külön engedélye nélkül. Ennek kompenzálására fejlesztette ki a Facebook a Konverziók API-ját, ami arra hivatott, hogy ha a látogató eszköze nem küldi az eseményeket, azt a webáruháztól közvetlenül kapja meg a Facebook. A Konverziók API tehát a Facebook képponttal együttműködve segít a Facebook-hirdetési kampányaid teljesítményének és mérésének javításában.
A Facebook Eseménykezelőjében válaszd ki a korábban létrehozott Facebook képpontot, majd navigálj a Beállítások fülre és görgess le a Konverziók API részhez. Itt kattints a Hozzáférési kód generálása linkre. Az itt megjelenő kódot kell átmásolnod a hozzáférési kódhoz, miután a szerveroldali eseménykezelést bekapcsoltad. Ettől kezdve, ha a Facebook képpont nem szolgáltatja az eseményt a látogatód eszközéről, a webáruház kiszolgáló szervere fogja megtenni.
Egyéb beállítások
Ha a termék vélemény funkciót a Facebook Comments segítségével használod, akkor lehetőséged van ezeket a hozzászólásokat moderálni.
Ehhez néhány egyszerű lépésben a következőket kell beállítani:
1. Facebook User ID - Amennyiben a Facebook oldalán nem találod meg a Facebook User ID-t, akkor a következő oldal segítséget nyújthat az információ felkutatásában: KATTINTS IDE!
2. A kinyert Facebook User ID-t add meg az üres mezőben, majd kattints a Ment gombra.
Ezen adat megadása és elmentése után, ha valaki a Facebook Comments funkciót használva bejegyzést ír egy termék oldalon, akkor azt egyszerűen tudod moderálni.