Az utóbbi időben minden arról szól, hogy a kiskereskedelem, az ételrendelés, a helyi kisboltok kiszállítása is egyre jobban átkerül az online térbe. A karantén alatt sokak számára egyértelművé vált, hogy bármit házhoz tudnak rendelni és ehhez nem kell más, mint a zsebükben lapuló mobiltelefon.
Mi is éreztük ezt a felívelést, egyre többen nyitnak webáruházat, egyre többen keresnek olyan megoldást, amivel a komplett online értékesítést meg tudják oldani. Azonban ez egy hosszútávú elköteleződés azok számára, akik most vágnak bele az e-kereskedelembe. Nem mindegy tehát, kit választasz partnerül, nem mindegy, milyen rendszerben kezded el meghódítani ezt az ismeretlen területet.
Ahogy fejlődik a piac, egyre több a szereplő is, aki webáruházat készít. Kínálnak már kulcsrakész webáruházat 50.000 Ft-ért, de ennek a százszorosáért is léteznek ajánlatok. Úgy gondoljuk egyik sem ideális egy új webáruház beindításához. Készítettünk egy összefoglalót, hogy miért érdemes az
Unas webáruházat választani. Dióhéjban vázoljuk, mit tudunk nyújtani, amit sok más szolgáltató, fejlesztő cég nem.
Szolgáltatás 15 év és 6000 webáruház tapasztalatával
Évekkel ezelőtt még bizonygatni kellett, hogy az egyedi fejlesztésekkel szemben a felhő alapú, havidíjas, úgynevezett SaaS szolgáltatások mennyi előnnyel rendelkeznek. Szerencsére manapság már mindenki számára egyértelmű, hogy az egyedi fejlesztésű rendszerek néhány hónap alatt elavulnak, csak nagyobb költséggel tudják követni a trendeket. Általában az egyedi fejlesztésű webáruházakat az alapján készítik el, amit a megrendelő kér. A kezdő e-kereskedő pedig nem is tudja még igazán, hogy mire van szüksége.
15 éve ismertük fel, hogy a kezdő e-kereskedők nem tudnak százezreket kifizetni egyedi fejlesztésekért. Ebből jött a gondolat, hogy magas funkcionalitású rendszert építsünk alacsony havidíjjal, amivel mindenki megtalálja a számítását. A rendszer legfőbb előnye a folyamatos fejlesztés. Nem fizetsz többet érte, de mégis napról napra új lehetőségeket, új megoldásokat fogsz kapni.
Ügyfélszolgálat és támogatás
A havidíjas rendszerek másik fő előnye az
ügyfélszolgálati támogatás. Ez az, amit a legtöbb szolgáltató megspórol, nyílt forráskódú vagy egyedi fejlesztésű webáruházak esetén nincs kihez forduljon az üzemeltető. Mi nem csupán fejlesztő cég vagyunk, nem hagyjuk magára partnereinket. Bármilyen kérdésed is legyen, állunk rendelkezésedre emailben, telefonon, chaten, Skype-on vagy akár személyesen. Felkészült szakembereink várják megkeresésedet, ami garancia arra, hogy a legtöbbet ki tudj hozni a webáruházadból.
Technikai háttér és rendelkezésre állás
Az online kereskedelemhez kapcsolódó minden szolgáltatást képesek vagyunk biztosítani az előfizetőink számára. A szolgáltatás nem csak a webáruház szoftvert foglalja magába, hanem a hozzá tartozó szerverhátteret, internetkapcsolatot, domain regisztrációt, hoszting szolgáltatásokat.
A Unas webáruház rendszer
technikai hátterét egy földrajzilag elkülönített redundáns szerverpark szolgálja ki. A szerverpark a webáruház szolgáltatás igényeinek megfelelően lett kialakítva és optimalizálva. Mindig fontosnak tartottuk a legkorszerűbb, minőségi hardverek használatát, ahol több terheléselosztó szerver továbbítja a feladatokat, kéréseket a kiszolgáló szerverek felé. A kiszolgáló szerverek pedig megfelelő tartalékkal rendelkeznek, a teljesítményük összeadódik, így a kialakított struktúrának köszönhetően sem a lökésszerű terhelés, sem az esetlegesen meghibásodó hardverek nem okoznak kimaradást. Emiatt a rendszer éves rendelkezésre állása statisztikai adatok alapján 99,98%.
Együttműködő kapcsolatok
A rendszerünket proaktívan fejlesztjük, nem az ügyfelektől várjuk, hogy mire van szükségük, hanem folyamatosan kutatjuk az új lehetőségeket, új szereplőket a piacon. Emiatt szerződésünk van a legtöbb olyan szolgáltatást kínáló céggel, akik webáruház üzemeltetőknek kínálnak megoldásokat. Együttműködést alakítunk ki minden népszerű szállító céggel, minden közkedvelt fizetési szolgáltatóval, marketing eszközök fejlesztőivel, külső portálokkal.
A legtöbb beépített funkció
A rendszerünk kipróbálására 21 napos ingyenes tesztidőszakot biztosítunk. Ez alatt a három hét alatt kötelezettségek nélkül feltérképezheted a funkciókat a saját termékeiddel. Kipróbálhatod a bankkártyás fizetést, a szállítási módokat, a számlázást és minden funkciót, amire szükséged van. Biztosak vagyunk benne, hogy ma Magyarországon nem találsz olyan
bérelhető webáruházat, ahol több funkció lenne, mint az Unas rendszerben. Természetesen ez nem azt jelenti, hogy mindenkinek az összes funkciót használni kell, a kereskedők szabadon eldönthetik, milyen marketing eszközöket alkalmaznak, hogyan kezelik a beérkező rendeléseket vagy hogyan tartják karban a termékpalettát.
A legtöbb integrált alkalmazás
Az együttműködéseknek és a felhasználó igényeknek megfelelően több mint 200 külső alkalmazást integráltunk a rendszerbe. Több mint 30 szállítási megoldás, 40-nél több fizetési szolgáltató érhető el a webáruházban. 30 féle számlázó programmal számlázhatod a rendeléseket, számtalan külső portál felé exportálhatod termékadataidat, használhatod a legnépszerűbb külső marketing rendszereket a webáruházzal együtt. A kialakított Unas API segítségével ezeken az integrációkon felül bármilyen külső szoftvert illeszthetsz a rendszerhez.
Zöld gondolkodás
Környezettudatos cégfolyamatokat alakítottunk ki, arra törekszünk, hogy az ökológiai lábnyomunk minél kisebb legyen. Papírmentes irodát tartunk fent, a hulladékot szelektíven gyűjtjük. Munkatársaink, ha tehetik kerékpárral közlekednek.
Irodaépületünk köré fákat ültettünk. Energiatakarékos világítást, alacsony fogyasztású eszközöket használunk. Szervereink üzemeltetéséhez olyan szervertermeket választunk, ahol hasonlóan jelen van a zöld gondolkodás. Nem költünk felesleges dolgokra, Neked a szolgáltatásaink díjában nem kell megfizetned a hűtőmágnest, ahogy a reklámtollat sem.
Ha elnyerte tetszésed a fenti rövid összefoglalás cégünkről és szolgáltatásainkról, de esetleg még nem rendelkezel Unas webáruházzal,
itt van lehetőséged nyitni egyet.