cross
cross
HU féláronAz internetes kereskedelem egyre inkább teret nyer magának, sorra nyílnak a webáruházak. Míg a 2000-es évek elején gyakorlatilag nem volt ellenfél, ha valaki belekezdett a weben történő kereskedésbe, addig mára eljutottunk arra a pontra, hogy mindegy, milyen termékekkel szeretnénk foglalkozni, biztos, hogy lesz konkurenciánk még egy viszonylag kis piacon is. Ezért is nagyon fontos, hogy a potenciális vásárlók és látogatók a mi áruházunkat találják meg. Ennek első és legfontosabb lépése és lehetősége a domain név. Ha nem megfelelően választjuk meg áruházunk elérhetőségét, nagy mértékben hátráltatjuk a saját dolgunkat, melyet a pénztárcánk is meg fog érezni. Néhány pontban megpróbáljuk összeszedni, hogy mire kell figyelni, ha egy új domain névvel szeretnénk felruházni az áruházunkat, honlapunkat. Előre fontos leszögezni, hogy a domain név egy hosszú távú befektetés: amit választunk, azzal együtt kell élnie a webáruháznak, következésképp nekünk is éveken keresztül. Alternatív megoldások persze léteznek, de jobb, ha nem utólag kell módosítanunk külső behatások miatt, hanem az első pillanattól kezdve a mi szájunk íze szerint történnek a dolgok. Alább megpróbáltuk 13 pontban összefoglalni, hogy mire kell figyelni, ha domain nevet regisztrálunk (nem fontossági sorrendben).

1. Válasszunk könnyen begépelhető, érthető domain nevet

A fiatal generáció nagyon sok rövidítést használ különböző szavakra, ami egyszerűsíti a hétköznapi kommunikációt, ugyanakkor a domain nevek esetén nem biztos, hogy ez célravezető. Nem jó, ha a szlenget beépítjük a fő domainünkbe, azt kezelhetjük a további, áruházra irányított másodlagos domainek segítségével. Az áruházhoz csatolt fő domain legyen helyesírási szempontból is hibátlan, komolyságot tükröző elnevezés, még akkor is, ha fiatalokat akarunk megszólítani. Példa: magyarorszag.hu – mo.hu

2. Legyen rövid

Ha hosszú és bonyolult domain nevet választunk, megnő az esélye, hogy a látogatók elgépelik, félreértik azt. Nem szeretné senki sem, ha adott egy potenciális látogató, vásárló, aki azért nem tudja elkölteni pénzét nálunk, mert nem találja meg oldalunkat, webáruházunkat. Ettől függetlenül fel tudunk készülni az esetleges elgépelésekre is, lásd alább a 9. pontot.

3. Használjunk kulcsszavakat

Ha van rá lehetőség (értsd: nem foglalt a domain név), célszerű kulcsszavak használatával domaint választani, amely eleve bemutatja cégünket, utal a tevékenységre, termékre stb. Ennek használatával a keresőmotorok is könnyebben előre rangsorolják a domaint, ezzel az oldalt is, melynek közvetlen hozománya a több látogató és oldalletöltés, melyből nagyobb százalékkal lesz vásárlás, tehát bevétel számunkra.

4. Válasszunk célközönségnek megfelelőt

Ha a tevékenysége földrajzilag korlátozott helyre irányul, akkor a domain névben is érdemes lehet szerepeltetni az erre utaló tartalmat. Így a látogatók könnyebben el tudják dönteni, hogy számukra értékes lehet-e az adott oldal, vagy sem, így is elősegítve a tájékozódást az interneten, találati listákban. Példa: uvegezesbudapest.hu; gyorikeramia.hu

5. Kerüljük a számokat, kötőjeleket

Sok esetben segíthet, ugyanakkor gyakran problémát, gondot okoz egy-egy szám, kötőjel használata a domain nevekben. Gondoljunk arra, hogy ha rossz helyre kerül a kötőjel, elírják, elhallják a számot a potenciális látogatók, nem biztos, hogy minket fognak megtalálni, így akár a közvetlen konkurenciának generálhatunk forgalmat (amennyiben a domain név alternatíváit nem mi regisztráltuk és irányítottuk ugyanazon tartalomra, oldalra). Ugyanúgy problémát jelent, ha szóban nem hangsúlyozza ki a beszélgetésben, hogy számmal van írva, vagy betűvel van kiírva a domain névben az adott szám. Példa: tele5taxi.hu – teleottaxi.hu

6. Legyen könnyen megjegyezhető

Nagyon sok domain név van jelenleg is használatban, és napról-napra egyre több lesz. Ebből adódóan is fontos, hogy a választott domain nevünk egy könnyen megjegyezhető legyen. Ha van ötletünk a regisztrálandó domain névre, nyugodtan kérdezzük meg ismerőseinket, rokonainkat, hogy mi a véleményük a névről. Ők ugyanúgy ismeretlenül, laikusként fognak reagálni a választott domain névre, mint a jövőbeli látogatók, tehát első kézből kaphatunk visszacsatolást, véleményt a választottunkról, és negatív vélemények esetén még időben tudunk változtatni.

7. Mielőtt regisztrálunk, nézzünk utána

Nagyon fontos, hogy bizonyos elnevezések, szavak, szóösszetételek oltalom alatt állnak, bejegyzett védjegyek vagy védettek. Ez annyit jelent, hogy ezeket a neveket csak az adott cég vagy magánszemély engedélyével tudjuk regisztrálni. Tapasztalatunk azt mutatja, hogy az esetek túlnyomó többségében nem sikerül a szükséges engedélyeket beszerezni a tulajdonostól, így a regisztrálni kívánt domain esetén eleshetünk a befizetett regisztrációs díjtól, rosszabb esetben az előre elindított marketing kampányunk is csorbát szenved. Épp ezért fontos előre tájékozódni, hogy az általunk választott domain név szabad e, valamint regisztrálható e jogi szempontból is.

8. Válasszunk megfelelő domain végződést

Függően a célközönségtől, célra vezető nem csak az elnevezésben, de a domain végződésében is utalni a tevékenységre, vállalkozásra stb. Ezt a pár karakterből álló karaktersorozatot hívják TLD-nek (Top Level Domain -> legfelső szintű tartomány). Világméretben a legnépszerűbbek a .com végződésű domainek, de ha tevékenységünk egy adott országra korlátozódik, célszerű az adott országhoz tartozó TLD-t választani. Emellett egyre népszerűbbek az Európai Unióra utaló .eu végződések is.
Néhány, általánosan használt domain végződés, illetve jelentésük:
  • .hu: hivatalos magyarországi TLD
  • .com, .co: az angol „company” szóból eredő, gazdasági tevékenységre illetve cégre utaló végződés
  • .eu: hivatalos Európia Unióhoz kötött TLD
  • .info: az angol „information” szóból eredő, információ oldalra utaló jelölés
  • szomszédos országok hivatalos domain végződései: .at (Ausztria), .sk (Szlovákia), .ua (Ukrajna), .ro (Románia), .rs (Szerbia), .hr (Horvátország), .si (Szlovénia)

9. Építsük fel és védjük a brand-et

A megfelelően választott domain név vállalkozásunk arculatát is meghatározza, főként, ha csak online tevékenységgel foglalkozunk. Miután a megfelelő, fő domain nevünk elért egy bizonyos népszerűségi szintet, célszerű lehet az egyéb, hasonló domain nevek regisztrációja is. Ezzel megelőzhetjük, hogy konkurenciánk kihasználva az általunk felépített brandet kihasználja annak elhallásait, elgépeléseit.

10. Reagáljunk gyorsan

Ahogy korábban is említettem, a domain nevek piaca nagyon pörgős, ezért gyors reagálást kíván. A legtöbb domain ára nem túl borsos, így könnyedén, minimális költségen tudunk domaint foglalni magunknak, cégünknek. A piac illetve vállalkozásunk változásait követve tudunk különböző domain név kapcsolatokat is kiépíteni, regisztrálni.

11. A domain név legyen az oldalunk címe is

Sok embernek természetesen hangzik, hogy a domain név az oldal címe ugyanaz. Ugyanakkor nagyon sok esetben a két dolog különbözik egymástól, még akkor is, ha az adott domain név tulajdonosa ugyanaz a személy vagy vállalkozás, mint az oldalé. Az ugyanolyan elnevezés alapvető célja, hogy az emberek, akik az oldalra gondolnak, sok esetben a címmel azonosítják magát a tartalmat is. Azaz ha az URL ugyanaz, mint az oldal elnevezése, akkor könnyen megtalálják az oldalt. Mit tehetünk, ha a domain név már foglalt? Ha valóban felépítettük az „offline” vállalkozásunkat egy adott elnevezésre, amibe marketing szempontból is sok pénzt fektettünk, akkor meg lehet próbálni megvenni a domain nevet az aktuális tulajdonostól.

12. Ellenőrizzük a közösségi oldalakat is

Mielőtt egy domaint regisztrálunk, célszerű ellenőrizni pl. a Facebook-ot, hogy ott az adott néven található e már oldal a kérdéses néven, amely meggátolhatja a brand felépítését, de legalábbis nehézkessé teheti. Gondoljunk bele: a fiatalabb korosztály nagyon sok mindent már nem is a normál keresőmotorokon keresztül keres, illetve talál meg, hanem közvetlenül a közösségi oldalak keresőjét használják, hogy információhoz jussanak. Példa: facebook.com/domainnév

13. Ékezetes karakterek a domain névben

Az utóbbi időben egyre inkább elterjednek a magyar helyesírásnak is megfelelő domain nevek, azaz megjelennek az ékezetes karakterek is a domain nevekben. Ha a korábbi pontokat átolvasta, láthatta, hogy minél inkább arra kell törekedni, hogy a választott fő domain névhez hasonló egyéb címek is a mi oldalunkra, webáruházunkra mutassanak. Ez alól a domain név ékezetes megfelelője sem kivétel: ha az adott szó, márkanév tartalmaz ékezetet, akkor célszerű azt is beregisztrálnunk. Fontos azonban, hogy az ékezetes domain nevet inkább másodlagos címként ajánljuk, mivel így a "hagyományos" elnevezés marad az elsődleges, közvetlen cím, mely még mindig megszokottabb kialakítás. Másik fontos szempont, hogy az ékezetes domain nevet csak akkor regisztráljuk be, ha annak ékezet nélküli megfelelője is a tulajdonunkban van, elkerülve a negatív hatást (pl. konkurencia). Példa: magyarorszag.hu – magyarország.hu

Domain akció! 2016. június 30-ig féláron, azaz 1700 Ft+ÁFA-ért regisztrálható két évre a .HU végződésű domain.
2016.05.10
Szerző: Bökönyi Norbert
webshop fuelRégi mese, de nem feledjük, hogy sokan közülünk még a fekete-fehér tévé, netán a rádiózás korszakában láttuk meg a napvilágot. A mai modern, olykor groteszknek ható, futurisztikus világ jellemvonásai ijesztőek. Mobiltelefon, internet, hűtő, ami mutatja, hogy mit kell rendelni? Esetleg meg is rendeli? Űrszonda, ami egy aszteroidán landol? Olykor nyomasztó a rohamos fejlődés, ugye? Néha Ön is szeretne picit lassítani, de az online értékesítés világába csöppenve csak a gyorsulást érzékeli?

Mitől lesz sikeres a webáruház? Mitől lesz bevétel? Honnan lesz sok vásárló?

Ha mindenki tudná ezt a titkos receptet, akkor valószínűleg minden webáruház tulajdonos milliárdos volna. Azonban, ha körülnézünk árnyaltabb a valóság! Nem szégyen az, ha még nem tart ott ahol szeretne, mert ehhez is érteni és rengeteget tenni kell! Mire van tehát szükség a célok eléréséhez? Mondják, hogy pénzre! Nagyon sok pénzre, hogy a webáruházat fel lehessen turbózni. Valóban igazuk van? Nos a pénz nem hátrány a webáruházhoz, de nem csak ez kell hozzá. Kitartás is kell, nagyon sok kitartás, hogy amikor a holtponthoz ér és már az egész környezete kérdőre vonja, hogy miért nem adja már fel, akkor Ön még mindig lássa a célt. Maradjon Önben remény, hit, hogy el tudja érni azt, hiszen nem azért kezdett el vállakozni, hogy feladja!

A legfontosabb eszköz a sikeres webáruház üzemeltetéshez a jó webáruházmotor, hiszen enélkül hiába kitartó, hiába költ marketingre, nem lesz hatékony. Bizonyára Ön is körülnézett a piacon, megkérdezte az ismerősöket, megnézett rengeteg referenciát, netán ki is próbált több szolgáltatást, ami alapján kiválasztotta a legmegfelelőbb motort a céljai eléréséhez. Sokan esnek abba a tévhitbe, hogy ha megvan a webáruházmotor, akkor hátra lehet dőlni, és várni a pénzesőt. Nyilván egy motor nem fog működni üzemanyag nélkül! De mi a webáruház üzemanyaga?

1. SEO/KERESŐOPTIMALIZÁLÁS

Hol születnek a vásárlók? A Google kereső rendszerét már a nagymamák is használják. Bizony sokan meglepődnének, hogy az idős emberek milyen gőzerővel fejlesztik magukat, hogy képben maradjanak! Ez tiszteletet parancsoló cselekedet tőlük. Az emberek megtanulták az elmúlt évtizedben, hogy a sárga telefonkönyv helyett a keresőbe bepötyögik álmaik netovábbját, a keresett terméket, kérdéseiket. Máris megkapják a keresőtől a válaszokat, ajánlatokat weboldalak, webáruházak formájában. Miért lényeges ott szerepelni? Ez már lejárt lemez? Tévedés! Aki az első oldalon van az tarol, aki az első 5 pozícióban szerepel a legfontosabb szavakra, kifejezésekre az pedig piacvezetővé válhat, ha még nem az. Ugyanis a Google keresőben az emberek - pszichikailag - közel állnak a vásárláshoz, tehát keresnek és rövidesen - magas arányban - vásárolnak, ezért kihagyhatatlan értékesítés ösztönző elem.

2. GOOGLE ADWORDS KAMPÁNY

Egy barátom azt mondta nemrég, amikor az AdWords kampányról regéltem neki, hogy: - a marketingesek nem képesek valami újdonságot kitalálni már? Már vagy ezer éves az AdWords, már unom... Ön is így érzi? Elárulom, hogy az AdWords rendszer lehetőségeit 1-7%-ban használja ki a vállalkozások nagy része. A Google hirdetés nagyon fontos és roppant komplex megoldás. Nem véletlen, hogy nagy cégekben akár 4-5 személy foglalkozik csak ezzel a területtel: 1 Search (kereső) specialista, 1 Display (csatlakozott weboldalak rendszere) specialista, 1 Remarketing (újra reklámozás) specialista, 1 Youtube reklám specialista, 1 Google Plus specialista. Az említett "kép" jól árnyalja a helyzet bonyolultságát magasabb szinteken. Miért lényeges az AdWords használata? Leegyszerűsítve a SEO kistestvére, kattintások, azaz konkrét érdeklődők után fizet. Valamint az sem elhanyagolható, hogy ha előkelő helyen szerepel a normál - organikus, természetes - találatok között és a hirdetése is megjelenik, akkor már 2 pozíció az Öné, így 2x akkora az esély, hogy Önt választják!

3. FACEBOOK

A tinilányok fellegvára? Sok leendő ügyfelemtől hallottam már, hogy ő nincs fent, de tudja, az a Facebook tele van tinilányokkal. Akárhogy számoltam nekem nem jött ki a matek, mert itthon nincs 5 millió tinilány. Marad a feltevés, hogy cégvezetők, tulajdonosok, vásárlóerő is kell, hogy legyen ott! Miben tévednek a Facebook kapcsán a legtöbben? A Faceboon rögtön el akarnak adni! Ez nem sikerül, ezért aztán elkönyvelik, hogy ez rossz felület. Miért járnak a Facebook-ra az emberek? Szórakozni, igaz? Mit kell tenni? Szórakoztatni elsősorban és egy picit reklámozni mellette! Működik! Ezzel az eszközzel olyanok hírfolyamába is becsempészheti a termékét, akik nem is szándékoztak azt megvenni.

4. HÍRLEVÉL MARKETING

Sokan mondják, hogy nem érdemes hírleveleket küldeni. Tévedés! A hírlevél marketing működik, de nagyon sok hírlevél gyenge, csak reklámból áll és unalmas. Őszintén írom, hogy nagyon kevés hírlevél fog meg, de nagyon sokat kapok. Az sem egy utolsó szempont, hogy kinek küldi ki, igaz? Valaki feliratkozott rá? Vagy netán kéretlenül is küldött már ki? Utóbbival nem érdemes foglalkozni, míg a tiszta, törvényes kiküldés az egyik legjobb módja, hogy kapcsolatban maradjon ügyfeleivel. Nem utolsó sorban az egyik legjobb ár/érték arányú reklám az e-mail marketing. Használja, építsen adatbázist!

5. TARTALOM GENERÁLÁS

Akár csak egy vállalkozás úgy egy weboldal, webáruház is vagy fejlődik vagy amortizálódik. A több látogató megszerzése érdekében a Google kedvében kell járni és tartalmakat, egyedi, érdekes cikkeket kell írni, mert ebből tudni fogja a nagy testvér, hogy valóban abban a témában jártas az oldala. Valamint a fejlődés hatására is érhet el pozíciókat a Google keresőben, amely több látogatót, több bevételt jelent, hiszen olyan kulcsszavakra, szövegrészekre is találatként jöhet fel a webáruház, ami termék oldalakon nem szerepel.

Vannak azonban, akik hamar feladják. Hallottam olyat aki egy hónap után mondta, hogy nem hozta a várt eredményeket a webáruház. Egy hónap után? Felmerül a kérdés, mennyi idő alatt lehet sikeres egy webáruház? Mint mindenhez az életben ehhez is idő kell és türelem is egyben. A tapasztalatom szerint fél-egy év szükséges, hogy a nulláról eljusson egy fenntartható szintre. Eredmények közben is születnek, sőt bevétele is lesz, de én már arra gondolok, amikor önjáró a webáruház. A kapkodás, a tegnapra kéne elérni valamit, az önostorozás nem segít. Időt kell hagynia magának és a bevont szakembereknek, ha lesz ilyen. Amennyiben lehetősége van, akkor vonjon be külső szakértőket, delegáljon, mert időt szabadít fel. Ráadásul egy gyakorlatias szakember tapasztalatából kiindulva gyakran jobb eredményeket ér el a fenti eszközökben, mint egy laikus kísérletező. Persze a profi is kísérletezik először, de egy kisebb szakaszon keresi a megoldást, rövid idő alatt, kevesebb pénzből találja meg a helyes utat! Ha még nincs lehetősége, hogy szakembert fogadjon fel, akkor sem kell a pánik! Lásson hozzá önerőből, mert a lehető legrosszabb az, ha nem csinál semmit! Ugyanakkor legyen körültekintő, alapos, figyelmes, mert olykor a laikus lelkesedése többet árt, mint használ. Fél kiadni? Delegálni? Érhető, hiszen a fenti területekre költött összegeket nehéz nyomonkövetni. A szakma felhígult, de vannak jól felkészült szakemberek, akik kitartanak Ön mellett! A biztonság, kiszámítható bevétel megteremtéséhez adjon időt magának és/vagy partnerének.

Ha felkeltettem az érdeklődését, kérem keressen az UnasShop admin felületén a Támogatás/Külső szakértők menüpontban! Köszönettel: Bökönyi Norbert
2016.05.03
Szerző: Kóczán Tamás
callcenterMára már a legtöbb kereskedő egyetért azzal, hogy webáruházat nem lehet üzemeltetni megfelelő támogatás, és ügyfélszolgálat nélkül. Az egyedileg fejlesztett webáruházak amellett, hogy hamar elavulnak, olyan hátránnyal is küzdenek, hogy az adminisztrátor nem tud segítséget, javaslatokat kérni a hatékony üzemeltetéshez. Emiatt az SaaS (Software as a Service) rendszerek előnye elvitathatatlan, az előfizetési díj tartalmazza a folyamatos fejlesztést, a támogatást, és az ügyfélszolgálatot.

Felmerül a kérdés, hogy milyen a jó ügyfélszolgálat? Ugye már mindenki próbálta hívni a legnagyobb internet, vagy telefonszolgáltatók ügyfélszolgálatát? Legtöbbször az automata azzal kezdi, hogy az ügyfélszolgálat túlterhelt, ismételje meg a hívását később! Nem az igazi. Szolgáltatásainkhoz négy féle ügyfélszolgálatot biztosítunk. Elérhet bennünket telefonon, e-mailben, CHAT-en, és Skype-on is. Ügyfélszolgálatunkon pedig kizárólag informatikusok dolgoznak, akik alapjaiban ismerik a rendszert. Ez garancia arra, hogy a partnereink mindig a legmegfelelőbb választ kapják a megkereséseikre.

Ügyfeleink igényeit szem előtt tartva kibővítettük az ügyfélszolgálati időnket. Ezentúl hétfőtől péntekig, 8:00-tól 15:30-ig vagyunk elérhetők telefonon. Ezen kívül ingyenes Skype hívási lehetőséget is kiépítettünk az adminisztrációs felületen, ami jelenleg teszt jelleggel, egy csatornán elérhető, ugyanebben az időszakban.

2016.04.28
Szerző: Kocsis László
designManapság telítettek a szolgáltatói szférák, gyakori, hogy ugyanazon termékeket több kereskedő is forgalmazza. Így termékeiben már ritkán tud kuriózum lenni egy bolt. Ezért a kereskedők különböző dolgokkal próbálják kiemelni magukat a tömegből, felhívni magukra a vásárlók figyelmét. Ezt meg lehet tenni egyrészt kereskedői fogásokkal, például akciók szervezésével, másrészről pedig hirdetésekkel, és egyedi megjelenésükkel. Az egyedi megjelenés pedig minden téren fontos, mert az ember természeténél fogva szereti és fogékony a szépre, a kellemes látványra. Ez nem meglepő, hiszen az ember a teljes világ nagy részét látással érzékeli.

A vizualitás mindenhol fontos: az üzletben, csomagolásokon, céges megjelenésben, hirdetésekben, szóróanyagokon, és az interneten is. Egy ízlésesen elkészített stílusos névjegykártyát vagy szórólapot szívesebben megtart vagy elolvas az ember - ahogy egy szebb weboldalon, webáruházban is több időt tölt. Ez idő alatt pedig több dolgot és alaposabban is megnézhet, ami akár növelheti is üzlete forgalmát. Emellett egy egységes cégarculat (logó, névjegykártya, szórólapok, webáruház design stb.) mindig a professzionalitás és megbízhatóság érzetét kelti, gondoljon csak a nagy komoly cégekre. Aki törődik a megjelenésével is és saját stílusa van, arról feltételezik az emberek, hogy minden másban is hasonlóan gondos és alapos. A jó megjelenés kulcsa az apróságokban rejlik, amit nem is feltétlenül vesz észre elsőre az ember, de ha nem lenne ott az az apróság, rögtön feltűnne. Egy cégarculat általában meghatározott színekből áll, a cégre jellemző – vagy a cég nevéből képzett – logóból, ez a cég zászlója. Mivel ennyire erős az emberben a vizualitás, nagyon sokszor azonosítunk, kötünk dolgokat képekhez. Gondoljunk csak a nemzetközi piktogramokra, amelyeket minden országban megértünk vagy a közlekedési táblákra. Így egy jól eltalált logó ismertté teheti a céget, az emberekbe ivódhat és egy idő után már pusztán a logót látva tudják, hogy kit vagy mit takar. A logó és a színvilág segítségével pedig felépíthető egy teljes cégarculat, hogy a cég minden platformon ugyanazt a megjelenést mutassa: céges levélpapír vagy e-mail sablon, a cég weboldala, webáruháza, névjegykártyák, tájékoztató anyagok, mappák vagy szóró- és reklámanyagok, molinók, zászlók, hirdetések más médiumokban stb.

Maga az arculattervezés ma már teljesen digitális munka, amely időben és költségben sem nagy mértékű dolog. A cégarculaton belül általában Ön rendelheti meg, hogy mire van szüksége (pl. céglogó, névjegykártya, egyedi webáruház design stb.), valamint későbbiekben is érdemes a hirdetéseket, szóróanyagokat szakemberrel elkészíttetni. Így biztosított az egységes stílus és a minőség, ami fontos a végeredményt illetően, miszerint az Ön ügyfelei, vásárlói mit látnak az Ön cégéről. Biztossággal állítható, hogy ezek manapság nem horribilis költségek, egy cég számára valójában kis költségnek számítanak, de bátran lehet kérni árajánlatokat, ha nincs tisztában az árakkal. Az otthon, vagy egy ismerős által készített dolgok nem biztos, hogy valóban jó hatással lesznek az Ön üzletére, főleg ha nincs szakmai tudás a munka mögött. Ilyenkor nemhogy megspórolná azt a párezer Forintot, hanem még kárt is okozhat az üzletének, mert egy csúnya webáruház a hozzá nem értést sugallja, egy szedett-vedett bazári stílusú szórólap pedig inkább riasztó mint vásárlási kedvet felkeltő.

Az egyedi design és megjelenés is egy kiugrási lehetőség a tömegből. Mindannyian szeretünk egyediek lenni, más ruhában járunk mint a többiek, más frizurát csináltatunk stb. Az emberekhez hasonlóan a cégek is felruházhatók egyedi személyiséggel amit a cég vizuális megjelenése és cégfilozófiája együttesen alkot. A személyiség pedig egyedivé tesz. Sőt, akár brand-et (márkát) is építhet boltjából ily módon. Ha pedig egy sikeres brand-del rendelkezik, akkor nem csak a vásárlók számára lesz ismert, hanem a beszerzési piacon is pozitív benyomásokat kelthet, így akár nagyobb kedvezményekkel szerezheti be termékeit, vagy a szolgáltatásához szükséges eszközöket, mert a nagykereskedők is ismerni fogják a cégét, annak forgalmát, megbízhatóságát.

Ha felkeltettük érdeklődését, kérjük tekintse meg megújult referencia oldalunkat, vagy ismerje meg design szolgáltatásainkat!
EKK2016. június 7-8-án kerül megrendezésre a XIII. Elektronikus Kereskedelem Konferencia. Ismét nagyon sok tanulságos előadást hallgathatunk meg külföldi és magyar előadóktól. Az előadások mellett különböző szakemberek várják a látogatókat a konzultációs asztaloknál. Az eddig leszervezett programok ide klikkelve tekinthetők meg.

Azonban nemcsak az előadások miatt érdemes jönni, találkozhatunk mindenkivel, aki számít a magyar e-kereskedelmi szektorban, így két nap alatt több tucat megbeszélést is össze lehet hozni, amiből sok üzlet is köthető. A konferencia keretein belül kerül átadásra az Év Internetes Kereskedője díj is. Újraindul a Vedd a neten program, aminek az első 20 résztvevője a konferencia második napjának látogatói közül kerül majd ki. Április 30-ig early bird keretén belül akár 20% kedvezménnyel rendelhető meg a belépő, ide klikkelve.