cross
cross
2017.04.04
Szerző: Kóczán Tamás
eszamlaBizonyára sokan tapasztalták már, hogy napjainkban a legtöbb cég, szolgáltató elektronikus számlázásra áll át. Ennek az alapvető oka többek között az, hogy egyszerűbb, olcsóbb, környezetkímélőbb megoldás, mint a hagyományos nyomtatott, postázott forma. Sok azonban a félreértés és a téves gyakorlat vele kapcsolatban. Többen azt hiszik, hogy a PDF-ben elküldött számla az már elektronikus számla, de ez nem igaz. Az elektronikus számláról a 2007. évi CXXVII. törvény 169 §-a rendelkezik, miszerint két kötelező kelléke van, a digitális aláírás és az időbélyeg.

2017.04.05-től az Unas Online Kft. is elektronikus számlázásra áll át. A számlázás gyakorlata, a fordulónap előrejelzés és a díjbekérők kiküldése nem változik. Eddig a számla kiállítása után gondoskodtunk annak postázásáról, e-mailben pedig másolatot küldtünk. Ezután a számlázásról szóló e-mail mellékletében találják meg partnereink az elektronikus számlát digitálisan aláírva, időbélyegezve. Ugyanezt a példányt a PartnerAdmin felületen a Pénzügyek > Számlák, Díjbekérők menüben is letölthetik. Igény esetén a PDF formátumú számla egyéb felhasználási céllal kinyomtatható.
2017.03.30
Szerző: Kóczán Tamás
bankracioFolyamatosan olvasgatom a marketingszakma okfejtéseit, tanulmányait, hogy mi éppen az aktuális mumus, mi a legnagyobb konverziógyilkos egy webáruházban. Van amikor a közösségi funkciók a hibásak, máskor a slideshow, egyesek szerint pedig a regisztráció a vásárlásnál. Hát nem! Mi megtaláltuk a legnagyobb konverziógyilkost, ez pedig az, ha a vásárlónak nincs elég pénze. Számtalan marketing eszköz létezik, ahogy azt korábban már megírtuk. Kuponokkal, kedvezményekkel lehet lefele tornászni a fizetendő összeget, de ez nem mindig segít. Mi egyebet tehetünk?

Finanszírozási megoldások a webáruházban

Valamilyen formában lehetőséget kell adjunk a vásárlónak, hogy ne kelljen azonnal fizetnie a termékért. Ezt megtehetjük pl. áruhitel ajánlattal. A piacon a két legnépszerűbb szereplő a Cetelem és a Cofidis, mindkettő kidolgozta már a saját online hitelezési gyakorlatát. Azonban az áruhitelnek több hátránya is van, egyrészt összeghatárhoz kötött (min 25-30.000Ft), másrészt csak arra a bizonyos tartós fogyasztási cikkekre vehető igénybe, ami a vásárlási folyamatban szerepel. Ha már a vásárló kacérkodik a gondolattal, hogy pénzintézet segítségét kéri a finanszírozáshoz, felmerül, hogy egyéb dolgokra is költene, kifestetné a lakást, támogatná a gyerekeit. Emiatt érdemesebb inkább az áruhitel helyett személyi kölcsönt ajánlani a vásárlási folyamatban. Személyi kölcsönt már a legtöbb bank kínál, az emberek általában ismerik ezt a megoldást, sokan éltek is már vele. Hogy kerül bele a vásárlási folyamatba az ajánlat? Együttműködést kezdeményeztünk Magyarország legnagyobb banki ajánlatokat összefoglaló portáljával, a Bankracio.hu-val. Kifejlesztettünk egy megoldást, aminek segítségével egy kattintással bekapcsolható több féle formátumú banki ajánlat a webáruházban. Bizonyára Ön is találkozott ilyennel, van a Jófogas.hu-n, az Ingatlan.com-on, sok olyan helyen, ahol vásárlási lehetőség van.

Hogy kereshet ezzel pénzt?

Ha bekapcsolja az ajánlatot a webáruházban nem veszthet semmit, mivel nem olyan hirdetést jelenít meg, ami a saját eladásait kedvezőtlenül befolyásolná. Sőt duplán nyerhet vele. Egyrészt lehet, hogy olyanok is vásárolni fognak, akiknek nem lett volna elég pénzük, tehát a webáruházban nőhet a konverzió. Másrészt, ha a látogató rákattint az ajánlatra, és átirányításra kerül a banki oldalra, akkor kattintás alapú jutalékot fizetünk Önnek. Ehhez nem kell mást tennie, mint ellátogatni az UnasShop webáruház adminisztrációs felületén a Beállítások > Fizetés, Szállítás > Speciális fizetési megoldás menübe, és a Bankráció sorában kiválasztani a legmegfelelőbb hirdetési formákat. A kattintások után jóváírt jutalék felhasználható bármelyik szolgáltatásunk díjának kifizetésére, avagy számla ellenében havonta kifizetjük Önnek, ha a jutalék eléri az 5000 Ft-ot. A kattintási díjat az oldal teljesítménye alapján határozzuk meg, ami 40-80 Ft lehet.
2017.03.08
Szerző: Kóczán Tamás
partnerprogÜgyfeleink megszokhatták, hogy gyakran jelentkezünk akciókkal, kedvezményekkel, amelyek általában új szolgáltatások megrendelése esetén érvényesek. Most viszont átvizsgáltuk a meglévő, hűséges partnereink számára nyújtható kedvezményeket is, ami alapján kialakítottuk új hűségprogramunkat, kiegészítettük partnerprogramunkat, valamint az előfizetett szolgáltatások mennyisége alapján is automatikus kedvezményeket biztosítunk.

Hűségprogram

Az internet világában nehezebben értelmezhető a hűség fogalma, mint más szolgáltatás esetén. Folyamatosan új impulzusok érik az előfizetőket, szolgáltatók jelennek és szűnnek meg, egyszerű váltani. Szerencsére elmondhatjuk, hogy az UNAS szolgáltatások immáron 13 éve vannak a piacon, sok előfizetőnk már több, mint 10 éve használja a rendszerünket. A meglévő előfizetőink hűségét szeretnénk megköszönni többek között azzal, hogy százalékosan olyan mértékű automatikus kedvezményt biztosítunk, ahány éve partnerünk. Első évforduló után tehát 1%, második után 2%, stb. a kedvezmény mértéke a rendszeres díjakból.

Partnerprogram

Bízunk abban, hogy az elégedett ügyfeleink ajánlanák a szolgáltatásainkat másoknak is. Ezt honoráljuk klasszikus Partnerprogramunk keretén belül. A PartnerAdmin felületen minden ügyfelünk megtalálja a saját ajánlói kódját. Ezt az ajánlói kódot átadhatja barátjának, ismerősének vagy bárkinek, aki még nem előfizetőnk. Ha valaki ezzel a kóddal új előfizetőként, új szolgáltatást rendel cégünknél kedvezményt kap az első számlájából, valamint az ajánló számára is jutalékot írunk jóvá. A kedvezmény és a jutalék mértéke alapesetben 10-10%. A felhalmozott jutalékot az ajánló fél bármilyen szolgáltatásra felhasználhatja nálunk, de számla ellenében ki is fizetjük. Természetesen a Partnerprogramban előzetes regisztráció után az is részt vehet, akinek nincs előfizetése nálunk.

Mennyiségi kedvezmény

Egyre gyakoribb, hogy az ügyfeleink nem csak egy szolgáltatást vesznek igénybe, hanem pl. egy webáruház mellé további szűkebb termékkörrel rendelkező, akár automatikusan frissülő, közös raktárkészlettel üzemelő további webáruházakat is igényelnek. Ilyenkor az előfizetési díjra már mennyiségi kedvezményt is tudunk biztosítani. Ha valakinek az összesített éves előfizetési díja eléri a 200.000Ft+ÁFA összeget - függetlenül attól, hogy milyen ciklusban fizeti a díjakat - 10% automatikus kedvezményt biztosítunk. 300.000Ft+ÁFA éves díj felett ez a kedvezmény 15%, 400.000Ft+ÁFA felett pedig 20%.

Feltételek

Az automatikus hűségkedvezmény és a mennyiségi kedvezmény igénybevételének alapvető feltétele az ÁSZF-ünk elfogadása és betartása, valamint a díjbekérők, számlák határidőre történő fizetése. Nem áll módunkban kedvezményt biztosítani olyan ügyfelünknek, aki a szolgáltatások díját rendszeresen késve fizeti. Ha mindkét kedvezménytípusra jogosult, akkor a nagyobbat vesszük figyelembe. A kedvezmények nem vonatkoznak azokra a szolgáltatásokra, amelyeknél akciós árat hirdetünk meg. A PartnerAdmin felületen a Szolgáltatások menüben minden jelenlegi partnerünk számára feltüntettük az aktuális kedvezmény mértékét.
2017.01.11
Szerző: Kóczán Tamás
ssl arcsokkenesNaponta jelennek meg hírek arról, hogy a Google mennyire büntetni fogja az SSL titkosítás nélküli oldalakat a következő Chrome verzióban. Webáruházaknál ez különösen fontos, hiszen ki vásárolna olyan felületen, ahol "nem biztonságos" felirat fogadja. Fontosnak tartjuk azonban, hogy minőségi, minden népszerű böngészővel kompatibilis, 2048 bites, neves tanúsító szervezet által biztosított tanúsítványt kínáljunk az ügyfeleinknek. Az általunk forgalmazott Positive SSL tanúsítványt a Comodo, a világ egyik vezető biztonsági megoldásokat fejlesztő cége állítja ki, aki pénzbeli garanciát is vállal a tanúsítványaira.

A megnövekedett mennyiség miatt jelentős kedvezményt kapunk a megrendelésekre, így a mai nappal jelentősen csökkenteni tudtuk a tanúsítványok árát. Új igény és hosszabbítás esetén is ezentúl 6.000 Ft+ÁFA éves díja lesz a titkosításnak. Ez természetesen tartalmazza az ügyintézést és a beállítást is.

Itt igényelheti az SSL tanúsítványt, már a csökkentett áron!
2016.12.19
Szerző: Kóczán Tamás
karacsony2016Ismét eltelt egy év, ami minden bizonnyal mozgalmas volt minden e-kereskedő számára. Természetesen minden mérőszám meg fog dőlni idén is, ami az internetes értékesítéssel kapcsolatos. Előzetes számítások szerint az UnasShop áruházakban leadott rendelések összege meghaladja a 45 milliárd forintot, ami több mint 2 millió megrendelést jelent. A megnövekedett látogatószám miatt folyamatosan bővítettük a szerverparkunkat, számottevő kimaradás nem volt a szolgáltatásainkban, mind az admin felület, mint a vásárlói felületek 99,9%-os rendelkezésre állás felett teljesítettek. Az UnasShop rendszerbe ebben az évben is rengeteg újdonságot építettünk be, továbbfejlesztettünk sok funkciót, kerültek be új lehetőségek. Rengeteg új fejlesztésünk van előkészületben, így várhatóan már az év elején újabb fejlesztéscsomaggal jelentkezünk.

Telefonos és online chat support ügyfélszolgálatunk december 21. és január 2. között nem üzemel, kivéve december 28-án, amikor a délelőtti órákban ügyeletet tartunk. A leállás alatt e-mailes megkeresésekre korlátozottan tudunk válaszolni.

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk !