Te is könnyen beállíthatod: Google Shopping
Kihagyhatatlan hirdetési megoldás webshopoknak
Ismét egy olyan hirdetési megoldást fogok neked bemutatni, mint novemberben. Megmutatom, hogy kell beállítani egy hirdetési megoldást, amit gyorsan, könnyedén el tudsz indítani és ami minden ügyfelünknek százezreket, milliókat hozott már az első hónapban.
Akkor a Facebook Dinamikus Termék Remarketinget mutattam be, most pedig bemutatom, hogy mi is az a Google Shopping hirdetés és miért érdemes használni egy webáruház üzemeltetése során. Évekkel ezelőtt a platform indulásakor jelent már meg cikk a blogban erről a témáról is, amelyek a Google Shoppingról általában és a részletes beállításokról szóltak, de most ideje videós formában is megmutatni az aktuális folyamatot.
VIDEÓS ÚTMUTATÓ
A videóban találod a részletes beállítási útmutatót, amiben lépésről lépésre megnézheted, hogy hogyan tudod beállítani ezt a hirdetési formát. Ha elolvastad a cikket, mindenképpen nézd meg a videót is! Javasoljuk, hogy iratkozz fel a csatornánkra is, a későbbiekben több hasznos anyagot találhatsz majd rajta.
Mi az a Google Shopping hirdetés?
A sima keresési Google Hirdetéseket biztosan ismered. Amikor rákeresel egy termékre, például egy ütvefúróra, akkor az első pár találat mindig hirdetés. Ezek a normál kereső hirdetések, amik régóta velünk vannak, de nem különösebben izgalmasak és mindenki ismeri őket.
Azonban egy jó ideje nem csak ezek a hirdetések jelennek meg. A kereső hirdetések felett megjelent egy lista, tele termékekkel, jelen esetben ütvefúrókkal. Képekkel, termék névvel, árral és értékeléssel együtt.
Leegyszerűsítve ez a Google Shopping hirdetés. Tehát a termékeidet kvázi betesszük a találati lista tetejére, így a potenciális vásárlónak jobban fel lehet kelteni a figyelmét és ha rákattint, akkor rögtön a termék oldalra érkezik.
Miért jó neked a Google Shopping hirdetés?
Nagyon egyszerű: mert jelenleg ez a hirdetési forma hozza a legjobb számokat a Google hirdetési rendszerében. 40-es vagy 60-as ROAS-t sem nehéz elérni, ami azt jelenti, hogy 1000 Ft hirdetésre költött összegből 40.000 - 60.000 Ft bevétel keletkezik.
Tehát ha a webshopod kész arra, hogy hirdesd, akkor itt az ideje belevágni. Érdemes a Google Shoppinggal kezdeni, ha pedig már vannak Google hirdetéseid, de nem használod a Shoppingot, akkor itt az ideje, hogy kipróbáld ezt a megoldást is!
Mi kell hozzá?
Több lépésből áll és több dolog kell hozzá, mint a Facebook Dinamikus Remarketing Hirdetésekhez, de nem vészes beállítani ezeket sem. Azonban a Facebook Dinamikus Remarketinggel ellentétben, itt akár nulla látogatóval is elkezdheted a folyamatot.
- Először is kell hozzá egy webáruház, lehetőleg UNAS, mi is ezen keresztül mutatjuk meg mit is kell csinálni.
- Másodszor kell hozzá egy Google Shopping feed, ezt az UNAS áruházból fogjuk majd kiszedni.
- Kell hozzá egy Google Merchant Center és egy Google Ads fiók. Ezeket össze kell kötni egymással.
- Ezek után pedig csak létre kell hozni a Shopping kampányt és a hirdetést. Készen is vagyunk.
Na de nem húzom tovább az időt, nézd meg a videót, amiben lépésről lépésre bemutatom, hogy hogyan kell beállítani és elindítani az első Google Shopping hirdetésedet.
Összefoglalás
Ha webáruházad van és nem használod a Google Shopping hirdetést, akkor nap mint nap rengeteg vásárlótól esel el. Tudom, hogy egy jól működő Google Ads fiókot nehéz felépíteni és menedzselni, mivel ezt csináljuk az ügyfeleinknek nap mint nap.
De adj a Shopping kampánynak egy lehetőséget. Állítsd be és tegyél rá napi 1000 Ft-ot 1-2 hónapig és nézd meg mennyit hoz neked a konyhára.
Azonban ez sem csoda eszköz, ezért nagyon fontos, hogy a Shopping kampányon kívül használj még másfajta kampánytípusokat is. Sok sikert a kivitelezéshez, ha segítségre lenne szükséged vagy szeretnéd kiszervezni a marketinged, akkor keress meg minket!