Érdekel, hogy mi az az egy hirdetési megoldás, amit gyorsan el tudsz indítani és ami minden webshopnak százezreket, sőt, milliókat hozhat már az első hónapban?
Unas webshopod van és szeretnél az év végén belehúzni és nagy bevételt generálni? Jók a termékeid és van már napi legalább 100 látogatód?
Ha ezek igazak rád, akkor ez a cikk neked szól! De mielőtt elmondom, hogy mi is ez a hirdetési megoldás, nézzük meg, hogy miért olyan nehéz az év végi hajrá a webshopoknak.
ITT A VIDEÓ. NÉZD MEG TE IS!
Itt a kiegészítő videó is, amiben bemutatjuk, hogy hogyan tudsz profitálni a legjobban ebből a hirdetési formából. A videóban részletesebb beállítási útmutatót kapsz, ezért nézd meg mindenképpen! Javasoljuk, hogy iratkozz fel a csatornára, a későbbiekben is találhatsz több hasznos anyagot rajta.
Miért nehéz az év végi hajrá?
Ha csináltál már év végi nagy kampányokat, akkor a saját bőrödön érezhetted, hogy az év utolsó két hónapja teljesen más, mint a többi. Sokkal, de sokkal nehezebbek ezek a hónapok, minden szempontból. Miért van ez?
Egyrészt a vásárlók aktívabbak lesznek és elkezdődik a vásárlási láz. Ez pedig felpörgeti a kereskedőket és még olyanok is elkezdnek hirdetni, posztolni, akik év közben ezt nem teszik meg.
Ezáltal pedig kialakul egy fura helyzet, a vásárlók pörgetik a telefonjukat, nézik a tv-t és hallgatják a rádiót, sétálnak a plázákban és elképesztően sok reklám jön velük szembe, amin már nem lehet kiigazodni.
A kereskedők és a marketingesek nyomást raknak a fogyasztókra, akik szerintem már egyre nehezebben bírják ezt és kialakul egy elég komoly figyelemhiány.
Ez a zavarodottság és figyelemhiány azt okozza, hogy az emberek felmennek a webshopodba, megnézik a termékeket, a kosarukba is teszik őket és aztán elmennek. Ami után soha többet nem térnek vissza, mert elfelejtenek és megveszik a termékeket 3 nap múlva majd a konkurenciánál.
Ami valljuk be eléggé problémás, hiszen nem ezért dolgozol, hanem azért, hogy nálad vásároljanak. Mi kell ehhez? Az, hogy a teljes vásárlási folyamat alatt benne legyél a potenciális vásárló fejében! Az a hirdetési technika, amit nemsokára megmutatok pont ezt csinálja!
Hogyan tudsz benne maradni a fejekben?
Ahhoz, hogy ezt az egész problémát megoldjuk, meg kell értenünk az online vásárlók viselkedését. A webáruházad látogatóinak a 99%-a első alkalommal nem vásárol.
Egész egyszerűen valamilyen forrásból felmegy a webshopodra és körülnéz benne. Megtetszik neki pár termék és azokat kosárba rakja, majd nem fejezi be a vásárlást. Egész egyszerűen lelép, bezárja a webshopod.
Napokat vagy akár heteket is gondolkodhat és várhat a vásárlási döntés meghozásával. Ez idő alatt pedig megnézi a lehetséges alternatívákat és mérlegel, hogy melyik terméket, melyik webshopból rendelje meg.
Ha ezen napok, hetek, hónapok alatt te nem vagy ott a potenciális vásárló fejében, akkor esélytelen, hogy tőled fog vásárolni, mert egész egyszerűen elfelejti a webshopodat.
Mit kell tenned? Ott kell maradnod a potenciális vásárlók előtt és minden nap meg kell mutatnod azokat a termékeket, amiket megnézett vagy kosárba tett.
Tehát nem csak úgy általánosságban kell hirdetned magadat, hanem folyamatosan azokat a termékeket kell megmutatnod a potenciális vásárlónak, amiket ő megnézett vagy kosárba tett.
Hiszen ezek a termékek érdeklik őt, ezeket kell neki mutogatni - és ez a kulcs! Ezt a fajta hirdetést hívjuk Dinamikus Termék Remarketingnek. Ez hozott minden ügyfelünknek - kivétel nélkül - bevételt már az első napokban.
Mi az a Dinamikus Termék Remarketing?
Voltál már úgy, hogy egy webshopban termékeket böngésztél és ezek a termékek pár perccel később már a Facebookon jöttek veled szembe? Ez a Dinamikus Termék Remarketing vagyis DTRM!
A DTRM kampány lényege, hogy miután az összes termékedet feltöltöd a Facebookra, azután elég csak egy sablon hirdetés szöveget elkészítened, amit a Facebook algoritmusa kiegészít azokkal a termékekkel, amit a potenciális vásárló korábban már megnézett vagy kosárba tett a webshopodban.
Ezért olyan jó ez a kampány, mert fél óra alatt be lehet állítani és utána sem kell vele bíbelődni. Egyszer megcsinálod és kész, év végéig nem kell vele foglalkozni!
FONTOS! Önmagában ez sem csoda eszköz, csak egy a közel 20 kampánytípusból, amit használunk egy sikeres Facebook hirdetési fiókban. Ha csak ezt használod, egy idő után, ami nagyjából 1-2 hónap, már nem fog vásárlókat hozni.
Ezért nagyon fontos, hogy a Dinamikus Termék Remarketingen kívül használj még másfajta kampánytípusokat is. Viszont az év végi hajrát simán meg tudod vele oldani, úgyhogy nézzük, hogyan kell beállítani!
Mire van szükséged hozzá?
Alapvetően egy jól felépített webáruházra van szükséged, amiben legalább pár száz termék található, amik jól vannak kategorizálva.
Ezután szükséged van legalább napi 100 egyedi látogatóra a webshopodban. Ha ez nincs meg, akkor a Facebook algoritmusa nem igazán fogja tudni megmutatni a hirdetéseket a látogatóidnak.
Ha ezek megvannak, akkor szükséged lesz egy Facebook oldalra, Facebook vállalkozás kezelőre, egy Facebook hirdetési fiókra, egy Facebook pixelre, amit bekötsz az UNAS webáruházadba és egy Katalógusra, amibe feltöltjük a termékeidet.
A cikk tetején találsz egy videót, amiben lépésről lépésre megmutatom, hogyan tudod beállítani az első DTRM kampányodat kevesebb, mint 30 perc alatt.
Összefoglalás
Ha webáruházad van és nem használod a Facebook hirdetési rendszerét, akkor azzal alapvetően rengeteg vásárlótól fosztod meg magad. Tudom, hogy egy jól működő fiókot nehéz felépíteni és menedzselni, mivel ezt csináljuk az ügyfeleinknek nap mint nap!
De adj a DTRM kampánynak egy lehetőséget. Állítsd be és tegyél rá napi 1000 Ft-ot év végéig és nézd meg mennyit hoz neked a konyhára!
Azonban ez sem csoda eszköz, ezért nagyon fontos, hogy a Dinamikus Termék Remarketingen kívül használj még másfajta kampánytípusokat is. Sok sikert a kivitelezéshez, ha segítségre lenne szükséged vagy szeretnéd kiszervezni a marketinged, akkor keress meg minket!