A tavaszi időszakban is azon dolgoztunk, hogy nyugodtan és gond nélkül nyaralhasson a nyár folyamán, mivel UnasShop áruháza segítségével kényelmesen és megfelelően tudja kezelni a megrendeléseit. Így ismét összeállítottunk egy fejlesztési csomagot, melynek eredményei reményeink szerint további vásárlásokat és elégedett vásárlókat eredményeznek az áruházában. Nagy hangsúlyt fektettünk a
marketing funkciók fejlesztésére,
újabb rendszerek kerültek beillesztésre, valamint néhány eddig is elérhető funkciót
átdolgoztunk, bővítettünk.Megújult az UnasShop áruházak mobil kinézete
A trendek, vásárlási szokások azt mutatják, hogy nagyon sok internetes vásárlás történik
mobileszközön. Elengedhetetlen, hogy egy webáruház reszponzív legyen, vagy az asztali nézet mellett rendelkezzen mobilverzióval is. Ezt szem előtt tartva újragondoltuk az áruházak
mobilverzióját, így ha az nem reszponzív, akkor is egy letisztult és kifinomult felületet adunk a mobileszközön vásárlók kezébe. Az új kinézet használatával könnyebb, kényelmesebb az áruház böngészése, ezáltal a megrendelések leadása is. Az új mobil arculat is tetszőlegesen
testreszabható, vagy egyedi megjelenés is igényelhető hozzá.
Megújult az UnasShop Facebook webáruház
A korábbi Facebook alkalmazásban csak megtekinteni lehetett a termékeket, de vásárlás már az áruház felületén történt. A visszajelzések alapján, aki elkezdte a termékeket böngészni, az szívesebben viszi végig a rendelést a Facebookon maradva. Ezért úgy alakítottuk át a Facebook alkalmazásunkat, hogy az adott áruház legtöbb funkciója ugyanúgy elérhető a Facebook felületén is, valamint a vásárló gyakorlatilag az oldal elhagyása nélkül tud terméket rendelni. Ez azért is jó megoldás, mert így minden áruházi fejlesztés, funkció elérhető a Facebook felületen is. A megoldás kulcsa egy központilag kezelt
Facebook kinézet, amelyet ha szeretne,
egyedivé is tudunk szabni az Ön áruházához, így a Facebook oldalon is kitűnhet a többi áruház közül!
Új chat szolgáltatások »»»
Egyre fontosabb, hogy a potenciális vásárlók, látogatók minél hamarabb információhoz jussanak a megrendelni kívánt termékkel kapcsolatban. A látogatói megkeresésekre, érdeklődésekre azonnal, de maximum néhány órán belül válaszolni kell, különben elveszítjük a vásárlót. Ezért bővítettük a használható chat megoldások listáját, így két új szolgáltató, név szerint a
Smartsupp és
Livechatoo érhető el az eddig is ismertek mellett. Ugyanakkor a CHAT ügyfélszolgálat bekapcsolása csak akkor javasolt, ha van kapacitás azonnal válaszolni a megkeresésekre. Ha nem tudjuk ezt megtenni, akkor az ellenkező hatást fogja kiváltani, mint ami a célja lenne.
Új lehetőség az UnasShop áruházakban: adományozás automatikus kezelési lehetősége »»»
Cégünk fontosnak tartja a közösségi felelősségvállalást, ezért amikor a
Love All, Help All! Foundation megkeresett minket egy jövőbeli együttműködés reményében, azonnal rábólintottunk az integrációra. A kiépített kapcsolat segítségével a vásárlóknak lehetősége van a leadott megrendelések összege után meghatározott százalékot egy jótékony szervezethez eljuttatni.
Hogy mi az Ön haszna ebből? Felmérések alapján a vásárlók szívesebben költik pénzüket, ha annak egy részét jótékony célra fordíthatják, következésképp több megrendelés várható az áruházában, melyből Önnek több bevétele származhat. Ezen felül nem mellékes, hogy közvetve hozzájárul és támogat egy alapítványt, szervezetet is.
Új fizetési módok »»»
Látható, hogy a fenti fejlesztések mind azt célozzák, hogy minél több megrendelés érkezzen az áruházakba. Ha több rendelés érkezik az áruházba, figyelni kell az újabb fizetési szolgáltatók által biztosított lehetőségekre, még inkább kiszolgálva a vásárlókat. Ezért újabb fizetési megoldások kerültek integrálásra:
Paysafecard, Global Payments, SIX Payment Services. A Paysafecard megoldásával egy előre feltölthető kártyával fizethet a vásárló, nincs szükség bankszámlára, vagy hitelkártyára. A kártya pedig országszerte több ponton is beszerezhető. A Global Payments és a Six Payment Services hagyományos, de bankfüggetlen bankkártyás fizetési megoldást kínál. Előbbi szolgáltatja többek között az Erste Bank kártyaelfogadását, utóbbin keresztül pedig az MKB Bank kártyaelfogadása történik.
Ismét bővült az intelligens ajánlat funkció »»»
Mivel napjaink egyik legdivatosabb marketing eszköze webáruházak számára az
intelligens vagy más néven
kilépési ajánlat (exit popup), ezért fontosnak tartottuk a nem rég módosult funkció továbbgondolását, bővítését különböző típusok, eszközök támogatásával. Most már az is beállítható, hogy
új lapon nyíljon meg a Kép+Link típus
hivatkozása. Emellett, hogy még jobban tudja pozícionálni az egyes ajánlatokat, létrehoztunk két további opciót, így
kosárértéktől vagy a
kosárban levő termékektől is függhet az ajánlat megjelenítése.
Egyszerűbb és gyorsabb kinézet kezelés »»»
Ahogy korábban bővebben is
kifejtettük, a mai webáruház piacon az egyik legfontosabb dolog kitűnni a tömegből, melynek egyik legjobb megoldása az
egyedi kinézet, arculat. Ennek érdekében lehetőséget biztosítunk, hogy
saját CSS fájlt kezeljen az adminisztrációs felületen, így is egyedivé téve áruházát. A korábbiakkal ellentétben nincs szükség ehhez teljesen
egyedi kinézetre, elegendő csak a CSS tartalmat felülírni. Ez a lehetőség kiválóan alkalmas arra, ha a kiválasztott kinézeten csak néhány színt, betűtípust, vagy betűméretet szeretne módosítani. Természetesen a funkció használatához minimális CSS ismeret szükséges, de ettől függetlenül a normál grafikai szolgáltatásaink továbbra is elérhetőek (
egyedi kinézet, arculat, banner, logo tervezés stb.)
Egyéb, marketinghez kapcsolódó kisebb fejlesztések
- Újabb opciókkal bővült a kuponkezelés: egyrészt lehetőséget biztosítunk ezentúl arra, hogy csak hírlevélre feliratkozó tudja felhasználni a kupont. Másrészt arra is van mód, hogy adott kupont csak bizonyos kosárbeli tételszám esetén lehessen felhasználni. »»»
- Hírlevél kezeléskor a vásárló eddig a feliratkozásról, leiratkozásról kapott értesítést, ezt bővítettük a hírlevél feliratkozás megerősítéséről szóló eseménnyel. »»»
- Eddig is sok esetben kaphatott a vásárló pontokat a leadott megrendelései után, több különböző paraméter beállításával. Mivel több ügyfelünk is jelezte, bővítettük a funkciót, hogy a hírlevélre való feliratkozás megerősítéséért is adható legyen pont. »»»
- Hogy az áruházi hírlevelet igénylők még könnyebben kezelhetőek legyenek az Ön számára, elérhető lett a hírlevél igénylő adatbázis kezelésekor a feliratkozás megerősítése alapján történő adatbázis letöltés. »»»
További módosítások, fejlesztések
- Bizonyos termékek esetén törvényi előírás, hogy a termékek ára mellett megjelenítésre kerüljön az egységár is. Ennek eleget téve most már az ajánló boxban, top termékeknél is megjeleníthető az egységár. »»»
- Az eddig is szerteágazó szűrési feltételek lehetőségeit is bővítettük. Új opcióként jelenik meg a raktáron levő mennyiség alapján történő szűrés. »»»
- Maradva a szűrési lehetőségeknél, ezentúl kikapcsolható az árszűrés a szűrő boxban. »»»
- Megrendelés leadása esetén, ha a vásárló speciális fizetési megoldást választ és az áruház átirányítja automatikusan a fizetési oldalra, úgy lehetőség van beállítani, hogy mennyi idő után történjen meg az átirányítás. »»»
- A termék részletek oldalán a vásárlói értékelések alapvetően egy lapfülön, vagy az oldal alján jelennek meg (oldal kinézet függő). Most már lehetőség van arra, hogy a termék értékelés kiemelt helyen, az ár alatt jelenjen meg (A vásárlói vélemények nem, csak az értékelés!) »»»
- A gyorsabb, átláthatóbb ügyintézés érdekében a megrendelések kezelése kapcsán megjelenik az utolsó státusz váltás időpontja, valamint egy tételhez tartozó státusz is (felugró ablakban). »»»
- Lehetőséget biztosítunk ezentúl arra, hogy a termékek rendezése már egyedi sorrend érték alapján is megtörténhessen.
- A megrendelés listában, ha egy tételnél van meghatározott termék paraméter, akkor annak értéke megjelenik a rendelés szám fölött ablakban. »»»
- Külső fejlesztésként elkészült az Okosugyvitel.hu kapcsolat. Ezentúl ez a rendszer is használható a webáruházzal együtt. »»»