Manapság telítettek a szolgáltatói szférák, gyakori, hogy ugyanazon termékeket több kereskedő is forgalmazza. Így termékeiben már ritkán tud kuriózum lenni egy bolt. Ezért a kereskedők különböző dolgokkal próbálják kiemelni magukat a tömegből, felhívni magukra a vásárlók figyelmét. Ezt meg lehet tenni egyrészt kereskedői fogásokkal, például akciók szervezésével, másrészről pedig hirdetésekkel, és egyedi megjelenésükkel. Az egyedi megjelenés pedig minden téren fontos, mert az ember természeténél fogva szereti és fogékony a szépre, a kellemes látványra. Ez nem meglepő, hiszen az ember a teljes világ nagy részét látással érzékeli.
A vizualitás mindenhol fontos: az üzletben, csomagolásokon, céges megjelenésben, hirdetésekben, szóróanyagokon, és az interneten is. Egy ízlésesen elkészített stílusos névjegykártyát vagy szórólapot szívesebben megtart vagy elolvas az ember - ahogy egy szebb weboldalon, webáruházban is több időt tölt. Ez idő alatt pedig több dolgot és alaposabban is megnézhet, ami akár növelheti is üzlete forgalmát. Emellett egy egységes cégarculat (logó, névjegykártya, szórólapok, webáruház design stb.) mindig a professzionalitás és megbízhatóság érzetét kelti, gondoljon csak a nagy komoly cégekre. Aki törődik a megjelenésével is és saját stílusa van, arról feltételezik az emberek, hogy minden másban is hasonlóan gondos és alapos. A jó megjelenés kulcsa az apróságokban rejlik, amit nem is feltétlenül vesz észre elsőre az ember, de ha nem lenne ott az az apróság, rögtön feltűnne. Egy cégarculat általában meghatározott színekből áll, a cégre jellemző – vagy a cég nevéből képzett – logóból, ez a cég zászlója. Mivel ennyire erős az emberben a vizualitás, nagyon sokszor azonosítunk, kötünk dolgokat képekhez. Gondoljunk csak a nemzetközi piktogramokra, amelyeket minden országban megértünk vagy a közlekedési táblákra. Így egy jól eltalált logó ismertté teheti a céget, az emberekbe ivódhat és egy idő után már pusztán a logót látva tudják, hogy kit vagy mit takar. A logó és a színvilág segítségével pedig felépíthető egy teljes cégarculat, hogy a cég minden platformon ugyanazt a megjelenést mutassa: céges levélpapír vagy e-mail sablon, a cég weboldala, webáruháza, névjegykártyák, tájékoztató anyagok, mappák vagy szóró- és reklámanyagok, molinók, zászlók, hirdetések más médiumokban stb.
Maga az arculattervezés ma már teljesen digitális munka, amely időben és költségben sem nagy mértékű dolog. A cégarculaton belül általában Ön rendelheti meg, hogy mire van szüksége (pl. céglogó, névjegykártya, egyedi webáruház design stb.), valamint későbbiekben is érdemes a hirdetéseket, szóróanyagokat szakemberrel elkészíttetni. Így biztosított az egységes stílus és a minőség, ami fontos a végeredményt illetően, miszerint az Ön ügyfelei, vásárlói mit látnak az Ön cégéről. Biztossággal állítható, hogy ezek manapság nem horribilis költségek, egy cég számára valójában kis költségnek számítanak, de bátran lehet kérni árajánlatokat, ha nincs tisztában az árakkal. Az otthon, vagy egy ismerős által készített dolgok nem biztos, hogy valóban jó hatással lesznek az Ön üzletére, főleg ha nincs szakmai tudás a munka mögött. Ilyenkor nemhogy megspórolná azt a párezer Forintot, hanem még kárt is okozhat az üzletének, mert egy csúnya webáruház a hozzá nem értést sugallja, egy szedett-vedett bazári stílusú szórólap pedig inkább riasztó mint vásárlási kedvet felkeltő.
Az egyedi design és megjelenés is egy kiugrási lehetőség a tömegből. Mindannyian szeretünk egyediek lenni, más ruhában járunk mint a többiek, más frizurát csináltatunk stb. Az emberekhez hasonlóan a cégek is felruházhatók egyedi személyiséggel amit a cég vizuális megjelenése és cégfilozófiája együttesen alkot. A személyiség pedig egyedivé tesz.
Sőt, akár brand-et (márkát) is építhet boltjából ily módon. Ha pedig egy sikeres brand-del rendelkezik, akkor nem csak a vásárlók számára lesz ismert, hanem a beszerzési piacon is pozitív benyomásokat kelthet, így akár nagyobb kedvezményekkel szerezheti be termékeit, vagy a szolgáltatásához szükséges eszközöket, mert a nagykereskedők is ismerni fogják a cégét, annak forgalmát, megbízhatóságát.
Ha felkeltettük érdeklődését, kérjük tekintse meg megújult referencia oldalunkat, vagy ismerje meg design szolgáltatásainkat!