Beágyazott elemek
A beágyazott elemek működése eltér a normál oldalakéhoz képest. Ezek a tartalmak különböző módon kerülnek beépítésre a gyári kinézetek elkészítése során. Ilyen szempontból három különböző módon kerülhet egy ilyen tartalom az áruház vásárlói felületébe.
Vannak olyan elemek, amelyek ténylegesen beépülnek az oldalba és fix részét képezik annak. Ilyenek például a
Beágyazott elemek > Oldalcím vagy a
Beágyazott elemek > Breadcrumb. Ezeknek egyedi mezőik vannak, rendre
[[ title ]]
és
[[ breadcrumb ]]
néven. Ezek a mezők eltérnek az alap
TWIG-es mezőktől, mivel a feldolgozás során nem ugyanúgy cserélődnek le a megfelelő adatra.
Némelyik elem szintén beágyazva jelenik meg az oldalban, azonban
AJAX hívás eredményeként kerül bele a tartalomba. Ilyenre tipikus példa a
Beágyazott elemek > Marketing elemek és a benne lévő
Beágyazott elemek > Marketing termék lista vagy a
Beágyazott elemek > Termék lista ajánló. Ilyenkor a termék részletek vagy kosár oldal betöltése után tölt be AJAX hívással a tartalom, ami beágyazódik a tényleges oldalba.
Vannak olyan elemek, amelyek tipikusan felugró ablakban szerepelnek. Ezek főként azért kerültek ilyen módot beágyazásra, mert egy adott funkcióhoz kapcsolódnak, külön sablonnal rendelkeznek és csak akkor van rá szükség, amikor a funkció aktiválásra kerül, egy gombra kattintva. Ilyen például a
Beágyazott elemek > Ajánlom ismerősömnek, a
Beágyazott elemek > Kérdés a termékről vagy a
Beágyazott elemek > Felugró termék részletek sablonok.