Egy tapasztalt hazai webáruház üzemeltető felkészül a szezonális keresletingadozásra. Nagyon sok vállalkozó uborkaszezonnak ítéli a nyarat és a kivárásos stratégiát alkalmazva várja a szeptembertől kezdődő ámokfutást, ahol az éves bevételének nagy részét szeretné kitermelni. Egy ügyes kereskedő viszont nem ül tétlenül és kihasználva a versenytársak passzivitását, nemhogy szinten tartja magát, hanem a bevételeit is növeli, illetve márkaismertséget szerez magának. Javasoljuk, készülj fel időben, hogy ne vívj szélmalomharcot a kiesések ledolgozása érdekében, hisz uborkaszezonban is jelentkeznek az általános cégüzemeltetés költségei.
Elkezdődött a szabadságolási szezon, szünet van az iskolában és roskadozik a közösségi média a koktélozó nyaralós posztoktól. Az ember szimbiózisa a telefonjával egyre szorosabb, kényelmesen tud böngészni a jobbnál jobb ajánlatok között. Hogy ezen lehetőségeket a legjobban kihasználhasd és csökkenthesd a költségeidet, folyamatosan keressük az együttműködő partnereket, szolgáltatókat, akik az ügyfeleinknek kedvezményeket biztosítanak. Összeállt egy újabb csomag, ami nem csak kezdő e-kereskedők számára jelenthet előnyt, ha régóta vagy a piacon, akkor is találhatsz köztük hasznosat.
ÁSZF és egyéb bizalomnövelő megoldások a Fogyasztó Baráttól
Amire biztosan szüksége van egy webáruháznak, azok a jogi dokumentumok, név szerint az Általános Szerződési Feltételek és Adatkezelési Nyilatkozat. A kereskedők ezeket saját kezűleg vagy ügyvéd segítségével is elkészíthetik. Óvva intünk azonban mindenkit, hogy más áruházakból másoljon le ÁSZF-et, hiszen ezzel könnyen lehet bírságot szerezni. Érdemesebb automatikusan frissülő, ezáltal mindig naprakész megoldásokat alkalmazni, ami állandó jogi biztonságot ad a webáruház üzemeltetők számára.
Hat éves kiváló együttműködésünknek köszönhetően mi a Fogyasztó Barát szolgáltatását ajánljuk erre a célra. Ügyfeleink 20%-os kedvezménnyel vehetik igénybe ezt a lehetőséget, ráadásul használhatják a vásárlói értékeléseket, a WIDGET-et és egyéb bizalomnövelő funkciókat is.
Kezdőegyenleg árösszehasonlító oldalakon
Kiváló látogatószerzési mód és talán az egyik legnépszerűbb megoldás az árösszehasonlító portálokon való megjelenés, hiszen potenciális vásárlókat hozhat az egyéb organikus vagy hirdetett felületek, források mellett.
Az Árukereső.hu-t nem kell bemutatni, mindenki számára ismert az átlagosan havi 20 millió látogatást is meghaladó árösszehasonlító oldal. Talán az Unas áruházakkal való együttműködésük az egyik legrégebbi a piacon a bérelhető áruházmotorok szempontjából, így nem véletlen, hogy a legteljesebb integráció is nálunk található. Ilyen az Árukereső Kosár Program, melynek célja, hogy még könnyebbé és gyorsabbá tegye a vásárlást az internetes felhasználók számára és egyúttal növelje a programban részt vevő webáruházak eladásait. Ügyfeleink automatikusan 10000 Ft-os kezdőegyenleget kapnak első feltöltésük mellé. Ezen felül minden további egyenlegfeltöltésre az első hat hónapban az alapértelmezett 10%-os kedvezményen felül plusz 5% bónuszjóváírás jár az Unas webáruházat használók számára.
Szintén élvonalbeli, régi partnerünk az Olcsóbbat.hu portál, ahol az Unas webáruház tulajdonosok új regisztráció vagy fél éves inaktivitás után 50% jóváírást kapnak az egyenleg feltöltésükből.
Érdemes kihasználni a Google Shopping szolgáltatás keretein belül létrehozott CSS (Comparison Shopping Services) program lehetőséget is, amire mindkét árösszehasonlító oldal lehetőséget ad. Így kedvezőbb feltételekkel jeleníthetők meg a Shopping hirdetések a Google felületén. A webáruház üzemeltető akár 20%-kal olcsóbb kattintási költséggel számolhat.
Bankkártyás fizetés
A webáruházakban a vásárló által egyre gyakrabban választott fizetési mód az online fizetési megoldás. Mi is arra törekszünk, hogy rendszerünkben a webáruház üzemeltető a legnagyobb szolgáltató palettával találkozzon, így több, mint 30 féle fizetési mód érhető el.
Egyik együttműködő partnerünk e téren a Simplepay, amely az egyik legnépszerűbb és leginnovatívabb szolgáltató a piacon. A már korábban felajánlott kedvezményt most megújítottuk, így az Unas felhasználóknak a csatlakozási díj 49.900 Ft helyett 29.900 Ft. A sávosan kialakított tranzakciós díjakból átlagosan 20% kedvezményt kapnak ügyfeleink, így egy kezdő webáruház üzemeltető is kedvező kondíciókat tud elérni.
A Paylike több dologban is különbözik a versenytársaktól. A tranzakciós díjak alacsonyak a piacon levő banki szereplőkhöz képest, valamint a regisztráció illetve szerződéskötés menete is mindössze néhány percet vesz igénybe. A cég a megjelenése óta napjaink egyik legnépszerűbb megoldásává nőtte ki magát az online fizetési térben, így felhasználóink körében is az ötödik legnépszerűbb platform. Itt is kizárólag a rendszerünket használók vehetik igénybe az általuk nyújtott kedvezményt, ahol 2 millió forint tranzakciós forgalom ingyenesen kerül feldolgozásra.
Szállítás
A Csomagküldő.hu a 2021. július 13-tól kezdődően új szerződést kötő és Unas rendszerben működő webáruházat üzemeltetők részére 2021. december 31-ig nettó 529 Ft-os árat biztosít maximum 5 kg-os csomagra, melyet magyarországi átvevőhelyre küldenek. A kedvezmény igénybevétele emailben kérhető a sales@csomagkuldo.hu címen, hivatkozva az UNAS2021 kuponkódra.
Az MPL most egy egyedi szerződéses konstrukcióban, két éves együttműködés mellett az ÁSZF-ben meghatározott díjakhoz képest minimum 15% kedvezménnyel várja azokat az Unas webáruház üzemeltetőket, akik eddig még nem szállíttattak az MPL-lel, további részleteket itt olvashatsz.
Ügyviteli rendszer
Unas webshop tulajdonosok szintet tudnak lépni, ha van egy jól szinkronizált vállalatirányítási rendszer a webshopjuk mögött. Minél több ponton szinkronizál a két rendszer, annál több értékes időt lehet spórolni, így érdemes teljes körű megoldást választani.
Az OVIP Vállalatirányítási rendszer jó megoldást biztosít kis- és középvállalatoknak egyaránt, hiszen a rendeléseken felül szinkronizálja és kezeli a készleteket, termékeket is. Az OVIP két kedvezményt is felajánl csak Unas partnereknek. Állandó kedvezményként minden webshop tulajdonos 20% kedvezményt kap az első befizetésből, ami akár felhasználható éves díjfizetéshez is. Időszakos kedvezményként továbbá 2021.09.15-ig, egyszeri 100.000 Ft + áfa összegű kupont is biztosítanak, melyet az egyszeri költségekre lehet felhasználni, legyen az bevezetés, szinkronizáció kialakítás vagy importálás költsége.
Hirdetéskezelés és marketing automatizálás
A webáruház marketing egyértelmű célja a vásárlás elősegítése. Nem mindegy, hogy ki, mikor, milyen áron és mennyit vásárol, új vagy már meglévő vásárló stb. Számtalan beépített funkcióval rendelkezik az Unas rendszer és köszönhetően a külső integrációknak (pl. Google, Facebook vagy egyéb hirdetést elősegítő eszköz), még szélesebb körű marketing funkcionalitást tudunk a webáruház üzemeltető részére biztosítani.
A PPConline az online marketing stratégia tervezésében és megvalósításában lehet segítségedre. Bármely havidíjas online hirdetési szolgáltatásuk megrendelése esetén egy teljes hónapot ingyen biztosítanak a megrendelő számára, melyhez ajándékként elvégzik a pontos Google Analytics beállításokat is 24.000 Ft értékben. Ezen felül most 50% kedvezménnyel érhetők el a különböző online hirdetési auditok is, melyekből megismerheted meglévő hirdetési fiókjaid gyenge pontjait és kiaknázatlan lehetőségeit is.
A Yuspify egy automatizált vásárlói preferenciát figyelő automata termékajánló rendszer, amely gépi tanulás révén önmagát fejleszti, így növelve a vásárlói élményt és a kosár értéket. 2021. július 14. és augusztus 31. közötti Yuspify regisztrálók számára 20% kedvezményt biztosítanak 3 hónapon keresztül a fizetendő havidíjból.
Segítség akár a kezdetektől - webáruház üzemeltetés
Egy webshop eredményes üzemeltetése során számos részletre érdemes odafigyelni már a kezdetektől is. Azok számára, akik az indulási vagy költözési folyamatokban segítséget vagy tanácsot kérnek, mentor partnereinkhez fordulhatnak bizalommal.
Az online kereskedelem és vele együtt az online marketing is folyamatosan változik. Ebben a közegben kínál ügyfeleinek eredmény alapú elszámolást az okosanwebshopot.hu csapata. A garancia a cégvezető személye: Őze Vilmos már a 2010-es évek eleje óta épít sikeres online vállalkozásokat az Unas rendszerében, ez a tapasztalat bármely vállalkozásnak tud értékes pluszt adni, ami túlmutat a marketingen. Talán a webshop marketing és komplett menedzsment mentor szolgáltatás, ami jól kifejezi ezt a csomagot. Mostantól az Unas ügyfelek 20% kedvezménnyel vehetik igénybe a szolgáltatásaikat.
Sokak számára ismerős lehet a Webshop Mentor név, aki kizárólag Unas rendszert használó ügyfelekkel foglalkozik. Számtalan olyan ügyfélnek segített már, akinek részletes indulási segítségre volt szüksége, mind pozitív visszajelzéssel. Szeles Balázs több éves szakmai múlttal, több mint öt éves saját webáruház üzemeltetői tapasztalattal nem csak az új Unas ügyfeleknek tud újat mutatni. Most Premium vagy VIP csomaggal rendelkező partnerek részére 20% kedvezményt biztosít a webshop audit és a sablon váltó csomagból. Mindkettő csomag mellé ajándékba kapod a Facebook Shop beállítást is. Ezen felül minden új ügyfélnek 2021. augusztus 15-ig 10% kedvezmény jár az ún. videós csomagból, minden 2 évnél régebbi Unas ügyfélnek 20%, 3 évnél régebbi ügyfélnek pedig 30% kedvezményt ad a tanfolyam árából.
Egy jó termékfotónak igen nagy szerepe van az online marketingben. A webáruház célközönség döntési mechanizmusa eltér a fizikai vásárló közönségétől, ahol kézzelfogható terméket vásárol a vevő. Az interneten való böngészéskor a felhasználók először a képekkel találkoznak, ezt követően olvasnak tovább, tájékozódnak a termékről vagy szolgáltatásról. Ha még nincs termékfotód, esetleg újragondolnád, netán 360 fokos fotót szeretnél az áruházadban prezentálni, ajánljuk a termekfoto.eu csapatát, akik Unas webáruház tulajdonosoknak 20% kedvezményt biztosítanak a fotós csomagjaikból. Több mint ötven termék esetén három termékről ingyen készítik el a fehér hátteres termékfotót.