Az
Unas márkanév immáron 16. születésnapjához érkezik decemberben. A pályafutásunk alatt végig sikerült megőrizni, hogy a webáruház rendszerünk a legnépszerűbb legyen a
bérelhető webáruházak között Magyarországon. Nagy örömünkre szolgál, hogy nemrégiben elértük a
4500 aktív webáruházat, ami az Unas rendszerben működik. Köszönjük az ügyfeleinknek a hűséget és a támogatást.
Ahhoz, hogy ezt a tendenciát fent tudjuk tartani, alapvető célunk, hogy minden téren haladjunk a piacon tapasztalható változásokkal illetve fejlődéssel mind technológiai, mind funkcionális értelemben. Emiatt elindult egy átfogó
megújulási folyamat, ami várhatóan 2020 végére teljesen új alapokra helyezi a szolgáltatásainkat.
Rendszeres tartalmak, blog cikkek
Ügyfeleink tapasztalhatták, hogy az elmúlt hónapokban hetente (kedden) jelentkezünk új
cikkekkel a blogunkban. Folyamatosan adunk hírt a fejlesztésekről, de születnek bejegyzések egyéb e-kereskedelmi témákban is. Ezekből ötleteket tud meríteni minden webáruház üzemeltető, hogy hatékonyabbá tehesse vállalkozását. A nyár folyamán elindítottuk
Instagram oldalunkat, ahol kicsit betekintést nyerhet a kulisszáink mögé és megismerheti jobban a csapatunkat.
Az adminisztrációs felület változásai
Az Unas webáruház kezelőfelületét nap mint nap nagyságrendileg 10000 ember használja. Fontosnak tartottuk, hogy a funkciókat egy modern, jól átlátható és könnyen használható köntösbe helyezzük, ahol a felhasználók hatékonyan tudják végezni a mindennapi munkájukat.
Hosszas belső egyeztető munka eredményeképpen fedjük fel első lapját a több lépésből álló reformálási folyamatunknak. Első körben
egységesítettük és modernizáltuk az adminisztrációs felületeinket. Külső szakértőket bevonva vizsgáltuk a nagy piacvezető szolgáltatások adminisztrációs felületeit, hiszen a világban tapasztalható tendenciák mentén igyekeztünk kialakítani az újabb admin felületet. Ezek alapján eszközöltük a módosításokat, de az átalakítás során figyelembe vettük, hogy a funkciók használata a jövőben is a megszokottakhoz hasonlóan történjen. Szellősebbé, átláthatóbbá alakítottuk az elemeket, növeltük a betűméreteket illetve térközöket és a felület szélességét nagyobb kijelzőkön. Szembetűnőbbek lettek a checkboxok, rádiógombok és az egyes beállításokat segítő kapcsolók.
Mit hoz a jövő?
Ez a lépés csak az első egy hosszú úton: a jövőben további változások várhatóak újításokkal, új funkciókkal, bővítésekkel. Több olyan marketing eszköz készül, amivel növelhető a webáruház bevétele. Nemsokára megújul a promóciós oldalunk, hamarosan érkezik az 1700-as választható kinézet és előkészületben van az 1800-as is.