A csatolt domainekhez és létrehozott aldomainekhez korlátlan számban hozhatsz létre email címet, melyekhez beállíthatsz tetszőleges email kvótát. A beérkező emaileket POP3 vagy IMAP protokollal vagy a szolgáltatás részét képező WebMail segítségével kezelheted.
Email fiók létrehozása
A tárhely adminisztrációs felületén ebben a menüpontban láthatod, hogy jelenleg hány darab email fiókot hoztál létre különböző felhasználóknak. Amennyiben a már meglévő email fiókok mellé további fiókot szeretnél készíteni, kattints a Hozzáad gombra.
Az egyes mezők használatáról:
Email cím - Létrehozás esetén kötelező mező, ügyelj arra, hogy ékezetet és speciális karaktert ne tartalmazzon.
Jelszó - A jelszó megadása esetén ügyelj arra, hogy minimum 6 karakter hosszú legyen és tartalmazzon kis és nagybetűt valamint számot is.
Jelszó mégegyszer - Ellenőrzésként töltsd ki mégegyszer a jelszó mező értékét.
Amennyiben mást nem szeretnél az email fiók esetén beállítani, kattints a Ment gombra.
Az email létrehozás úgynevezett opcionális részében lehetőséged van több dolgot is beállítani. Megadhatsz maximális kvótát egy adott felhasználónak, így a levelezéseivel nem tud a megadott tárhelynél többet felhasználni. Különféle SPAM szűrésre vonatkozó szabályokat állíthatsz be, valamint engedélyezheted vagy tilthatod az SMS szolgáltatást.
Fontos!
A fiók létrehozásakor automatikusan megjelenő SPAM szűrésre vonatkozó kritériumok megfelelő védelmet nyújtanak, természetesen beállíthatsz ettől eltérő értékeket. Ha a SPAM szűrés erősségét túl erősre állítod, akkor előfordulhat, hogy fontos levelet sem kapsz meg, ha túl gyengére állítod, akkor pedig nagyon sok SPAM levelet kaphatsz. Ezért célszerű ezt normál módban használni.
Funkciógombok:
SMS küldés - A gomb megnyomását követően a rendszer átnavigál az Email szűrés menüpontba, ahol szűrési feltételeket tudsz beállítani, eseményként pedig SMS küldési lehetőséget, amennyiben rendelkezel rendszerünkben SMS egyenleggel.
AutoVálasz - Hasonlóan az előző gomboz, ez is az Email szűrés menüpontba navigál, ahol szűrés során eseményként automatikus válasz küldést lehet beállítani.
Ürít - Itt az email fiókok kezelésénél lehetőséged van az egyes email postafiókok tartalmát üríteni. Ehhez az adott email fiók sorában kattints erre a gombra. Mielőtt véglegesen törlődnek a levelek, még egy figyelmeztető üzenet jelenik meg, hogy biztosan végre akarod-e hajtani a törlést.
Fontos!
A levélfiók ürítése után a levelek véglegesen törlődnek, utólag visszaállítani már nem lehetséges, így kérjük körültekintően járj el!
Email fiókok módosítása
Amennyiben bármelyik létrehozott email fiókot szeretnéd módosítani, kattints az adott email cím sorában a Módosít gombra, itt a fentebb részletezett beállítási lehetőségeket módosíthatod.
Igény esetén lehetőséged nyílik arra is, hogy valamely fiókod töröld, ehhez kattints az email cím sorában a Töröl gombra.
Tipp!
Email cím törlése esetén hasznos lehet az adott email címre email továbbítót vagy globálisan egy gyűjtő email címet beállítani, hogy egy megszűnt email címre érkező levél se vesszen el.
Email fiók beállítása külső kliensben
A létrehozott email címeket többféle módon is elérheted: akár a szolgáltatás részét képező WebMail segítségével, akár saját levelező kliens (POP3/IMAP) segítségével is (pl.: Outlook, Thunderbird stb.).
A POP3/IMAP/SMTP eléréshez szükséges adatokat minden email cím esetén az email cím sorában található Email kliens beállítások gombra kattintva kérdezheted le.