Ebben a menüpontban kezelheted felhasználóidat, módosíthatod a partner adataid, valamint tölthetsz fel rendelésekhez kapcsolódó dokumentumokat. Ezekről lejjebb részletesebben olvashatsz.
Felhasználók
Rendszerünkben több különböző szolgáltatást is igénybe vehetsz, mindegyik szolgáltatáshoz akár ugyanazt a felhasználót, és ugyanazt a jelszót is használhatod.
Ha többen is használjátok az Unas által biztosított adminisztrációs felületeket, akkor óhatatlanul is felmerülhet az igény, hogy több felhasználót is létrehozz, mert így minden egyes felhasználó tevékenysége jól nyomon követhető, illetve szabályozható, hogy ki, milyen felületekhez és milyen jogosultsággal férjen hozzá.
Így például lehetőséged van olyan felhasználót létrehozni, aki csak az áruházhoz fér hozzá, és azon belül is csak meghatározott menüpontokhoz, pl. termék feltöltés.
A felhasználó létrehozás lépései:
1. Ha új felhasználót hozol létre, akkor kattints a jobb felső sarokban található Hozzáad gombra.
2. Töltsd ki a felhasználó és a jelszó mezőket.
3. Itt kell kiválasztani a szolgáltatás típusát, vagyis hogy a létrehozott felhasználónak mely oldalakon legyen engedélye a belépésre. Két lehetőség közül választhatsz: Bármely szolgáltatásba belépést engedélyezel a felhasználónak, vagy csak egy bizonyos szolgáltatás admin felületére, legyen az pl. webáruház, webtárhely szolgáltatás stb. Amennyiben csak a webáruház felületére engedélyezed a felhasználó belépését, akkor több webáruház esetén itt tudod kiválasztani, hogy pontosan melyik webáruház szolgáltatásba.
4. Itt tudod a jogosultság kezelést meghatározni. Beállíthatod, hogy az adott felhasználó minden oldalt elérhessen, vagy korlátozhatod az adott felhasználó jogosultságát egy-egy menüpontra is.
5. Ha minden adatot kitöltöttél, akkor kattints a Ment gombra. A mentés után használatba vehető a létrehozott felhasználó.
Természetesen meglévő felhasználót törölhetsz vagy szabadon módosíthatsz, erre is néhány egyszerű lépésben lehetőséget biztosítunk számodra.
Kétfaktoros hitelesítés
A kétfaktoros hitelesítés egy biztonsági funkció, ami segít a felhasználói fiókod megóvásában. A jelszó megadása mellett egy második lépés is szükséges a belépéshez. Ehhez szükséged lesz a mobiltelefonodra telepíthető Google Hitelesítő alkalmazásra.
A beállítások fülön a kétfaktoros hitelesítés esetén 3 beállítási opció közül tudsz választani. Dönthetsz úgy, hogy kikapcsolod azt, beállíthatod, hogy felhasználónként legyen választható, vagy minden felhasználóra vonatkozóan kötelezővé is teheted. Arra is van lehetőséged, hogy a felhasználó eltárolhassa, hogy megbízható eszközről lép be, így nem szükséges minden alkalommal a kódot megadnia.
Ha bekapcsolod a kétfaktoros hitelesítést, akkor a felhasználónak az első bejelentkezése során kell majd elvégeznie a szükséges autentikációt.
A felhasználók fülön tudod a hitelesítést alaphelyzetbe állítani, ehhez kattints az Alaphelyzet gombra.
Fontos!
Amennyiben egy adott felhasználó esetében megváltoztatod a jelszót, vagy jogosultságot, akkor az autentikációs folyamatot újra el kell végezni a Google Hitelesítő alkalmazással.
Adatok módosítása
Erre a menüpontra kattintva elnavigálunk az adatmódosítás oldalra, ahol lehetőséged van, változás esetén a számlázási adataidat módosítani. Az itt megadott adatok alapján állítja ki automatikusan rendszerünk a díjbekérőket, így gondosan ügyelj rá, hogy az itt lévő ügyfél adataid naprakészek legyenek.
Ha változtatási igényed van, töltsd ki az új adatokat, majd kattints az Adatok módosítása gombra.
Dokumentum feltöltés
Bizonyos esetekben a megrendelések leadása után szükség lehet a megrendelés véglegesítéséhez különböző dokumentumok csatolására is.
Ilyen eset például a .HU domain regisztráció, amikor is a domain igényhez minimum egy domain igénylőlapot is csatolni kell, vagy ilyen lehet pl. egy domain tulajdonos váltáshoz kapcsolódó domain igénylőlap, aláírási címpéldány, lemondó nyilatkozat stb.
A kinyomtatott és aláírt dokumentumokat ebben a menüpontban van lehetőséged feltölteni. Válaszd ki a feltölteni kívánt fájlt saját számítógépedről, majd kattints a Dokumentum Feltöltése gombra.
Ha a feltöltött dokumentum megérkezik hozzánk, igyekszünk azt a lehető legrövidebb idő alatt feldolgozni. Ha bármilyen hibát tapasztalunk a dokumentumokkal kapcsolatosan, akkor felvesszük veled a kapcsolatot.