Fejlesztések - 2018 januárAhogy a karácsony előtt publikált bejegyzésünkben is jeleztük, ez év elején közzétettük újabb fejlesztési csomagunkat. Ismét érdemes egy pillantást vetni az áruház adminisztrációs felületére és kipróbálni az új funkciókat.

Külső rendszerek integrálása, meglévő kapcsolatok módosítása

  • Kiépítettük a kapcsolatot a román piacvezető Smartbill számlázó rendszerrel, így azon partnereink is automatikusan tudnak már számlázási tevékenységet folytatni, akik Romániában üzemeltetik áruházukat. »»»
  • Megjelent Magyarországon a Glami.hu, ami célzottan ruha és divattermékek kereskedelmével foglalkozó portál. Ehhez készítettünk automatikus adatátadást nyújtó feedet. »»»
  • A ShopAlike rendszerével együtt használatba vehető immár a vásárlók követése egy integrált trackingkód segítségével. »»»
  • A Retargeting szoftvere után beépítettük a VHKlub MI megoldását is, így is alternatívát adva partnereinknek az automatikus marketing eszközök terén. »»»
  • A Google Analytics és a Google Adwords integrációnál az ajánlások szerint áttértünk gtag.js típusú követő kódra. Ezzel párhuzamosan mostantól már csak az Enhanced Ecommerce mód támogatott az áruházakban. Aki használta eddig is ezt a funkciót, célszerű átnéznie és ellenőriznie, hogy megfelelően működik-e az adatátadás a Google rendszerei felé. »»»
  • A nemrég megújult GLS API típusú szállítási módhoz elkészítettük a tömeges címkenyomtatást, így egyszerre több csomag etikettje is kinyomtatható. »»»
  • Új Foxpost szállítási módok jelentek meg az áruházban, egyrészt átadható manuálisan, generált Excel fájl segítségével a megrendelés adat a csomagvarazslo.hu oldalra, másrészt szintén ezen oldalon keresztül használatba vehető az automatából történő házhozszállítás is. »»»
  • A különböző CHAT szolgáltatások integrációja mellett beépítettük a Facebook Messenger funkciót, amivel egy népszerű, megszokott platformon veheti fel a kapcsolatot a vásárló a kereskedővel. »»»

Új funkciók, beállítási lehetőségek

  • Létrehoztunk egy újabb tartalmi elem típust, melynek segítségével egyszerűen összeállítható termékajánló, ami akár plusz menüben elhelyezve, akár landoló oldalként egy-egy kampányra, termékbemutatóra használható. »»»
  • Előkészülve az újabb választható kinézetek megjelenésére, megújult a kinézet kiválasztása funkció, ahol színes ikon segítségével választható ki az egyes színváltozat. »»»
  • A termékeknél eddig a minimum rendelhető mennyiség beállítására volt lehetőség, ezt bővítettük a maximum rendelhető mennyiség opcióval is.
  • Az új GDPR szabályozásnak köszönhetően biztosítani kell a vásárló számára, hogy hasonló bonyolultságú folyamattal tudja visszavonni az engedélyét az adatainak kezeléséhez, mint ahogy megadta, tehát egyszerűen tudja törölni is magát a rendszerből. Ennek folyományaként kiépítésre került a Vásárlói profil törlési lehetőség, melyet bejelentkezés után a vásárló a saját Profil menüpontjában tud megtenni.
  • Bevezetésre került a munkaszüneti napok kezelése, így tetszőleges napokra lehet jelezni a vásárlók felé az áruház zárva tartását (pl. ünnepek, szabadság, leltározás stb.). Ezen napokat a dátum típusú termék paraméter esetén is figyelembe veszi az áruház, így lehet kezelni például a kiszállítás napját is. Ezzel egyidőben átalakításra került a menüszerkezet, megjelent a Webáruház adatai menüpont, melyen belül kezelhetőek a kereskedő adatai, a nyitvatartás valamint az említett munkaszüneti napok is. »»»
  • Sokak örömére, a rendelés összevonás funkció után elkészítettük a Rendelés szétbontás funkciót is. Ezzel a több tételből álló megrendelések szétbonthatóak külön megrendelésekre, a benne szereplő tételek kijelölése után azok egy kattintással új rendelésbe tölthetőek át. A funkció használata előtt beállítható az Alapbeállítások > Megrendelések szekcióban, hogy a szétbontás következtében létrejövő rendelés dátuma a korábbival megegyező, vagy a szétbontás időpontja legyen. »»»
  • Bevezettük az Alacsony készlet fogalmát a termékekhez. Minden terméknél megadható egy raktárkészlet mennyiség, amire különböző funkciókat építünk. Eddig akkor kaphatott az adminisztrátor értesítést, ha elfogyott egy adott termék az áruházból, ezt egészítettük ki azzal, hogy most már alacsony készlet esetén is kérhető értesítés, így ha rendelés után kevesebb lesz a raktárkészlet, mint a terméknél beállított érték, akkor emailben értesül az adminisztrátor.
  • Bővült a tömeges adatmódosítási lehetőségek köre: a listás módosítás esetén leszűrhetőek és módosíthatóak a tömeg nélküli termékek is. »»»
  • Megújult a számlázó lista, hogy megkönnyítsük ügyfeleink eligazodását a választható lehetőségek között. Táblázatban emeltük ki az átadott adatokat, így egyértelműen látszik, hogy mi megy át a webáruházból a számlázóprogramba és onnan mi kerülhet vissza a webáruházba. »»»
  • A webáruházba feltöltött termékeknek különféle státuszai lehetnek. A vásárlási folyamat szempontjából a készlethiányos és az aktív, de nem vásárolható termékek esetén speciális megjelenítésre lehet szükség. Emiatt egységesítettük a beállításokat, így mindkét termékstátusz esetén beállítható, hogy megjelenjen-e a termék listában, keresésben, ajánlókban, kapcsolódó termékeknél vagy a cross-sale, upsale ajánlatokban. Ezzel a funkcióval például egyszerűen megoldható, hogy az olyan termékek eltűnjenek az áruházból, melyek kifogynak a raktárból, aztán új beszerzés esetén automatikusan visszakerüljenek a kínálatba. »»»
  • Az adminisztrációs felületen egy kategória termékeinek listázása esetén megjelent két új szűrési mód. Ezentúl listázható olyan termék, ami vásárolható, ha nincs raktáron vagy ami használja a raktárkezelést. »»»
  • Kiegészítettük a kategória megjelenítését egy olyan opcióval, hogy az egyes kategóriák kikapcsolhatóak a menüben, és a kategória oldalon. A beállítás a kikapcsolt kategóriákban lévő termékek részletes oldalának megjelenését nem befolyásolja, a termékek URL-ről, beállítástól függően ajánlókból, alternatív kategóriákból elérhetőek maradnak. »»»