A tavasz beköszöntével újabb fejlesztési csomagot állítottunk össze, így ismét bővült a funkciók és elérhető szolgáltatások köre. Ezek mellett akciós ajánlatokkal is szolgálhatunk.

Vásárlási folyamattal kapcsolatos változások, fejlesztések:

  • Tovább finomítva a kedvezmények kezelését, most már az összes eddigi rendelés alapján adott kedvezmény közvetlen termék kedvezményként is érvényesíthető. »»»
  • Lehetőség lett a vásárlás után járó pontok megjelenítésére kiemelt helyen, az ár alatt. »»»
  • A vásárlók tájékoztatása egy visszaszámláló megjelenítésével a termék részletek oldalon az akció érvényességéig. »»»
  • Nagykereskedelmi áruházaknál a vásárló a bejelentkező oldalon tud regisztrálni, melyet az adminisztrátor tud engedélyezni. »»»
  • Beállíthatóvá vált, hogy csak belépés után helyezhető kosárba egy termék. »»»

Termékekkel kapcsolatos újítások, fejlesztések:

  • Eddig csak a lapozás funkcióval lehetett egy kategóriában az összes terméket megtekinteni, ezt a trendeket követve új lehetőséggel bővítettük: a termék listában "végtelen görgetés" is beállítható. Ha a látogató leér az oldal aljára automatikusan betöltődik a következő oldal tartalma, így egy oldalon megtekinthető az összes termék. Természetesen a funkciót úgy alakítottuk ki, hogy az SEO szempontból is megfelelő legyen. »»»
  • A termékekhez köthető plusz szolgáltatás esetén ezentúl meghatározható az árképzés típusa (fixáras, mennyiségfüggő). »»»
  • A termékértékelés kinézete megújult, a csillagokra kattintva a vásárlónak lehetősége van egy skálán értékelni a terméket. »»»
  • Termék fórum használatakor külön kezelhető "Előnyök" és "Hátrányok" adatok, így a vásárló még pontosabban körbe tudja írni a véleményét. »»»
  • A "Plusz lapfül" funkció tartalma már adatbázis export/import segítségével is kezelhető, akár tömegesen. Emellett az áruház keresője is keres az így megadott szövegben.

Adminisztrációt könnyítő funkciók:

  • Bevezetésre került egy frissebb HTML szerkesztő, így könnyítve a szöveges tartalmak kezelését. »»»
  • Új szerkeszthető tartalom: megrendelés oldalon ha nincs választható fizetési vagy szállítási mód, a megadott tartalom jelenik meg. »»»
  • A termék rendelés statisztikájánál beállítható, hogy hány napnál régebbi adatok törlődjenek automatikusan. »»»

Új optimalizálási lehetőségek:

  • Nagyon fontos a vásárlói élmény fokozása, így az oldalbetöltések (pagespeed értékek) megfelelő szinten tartása. Erre ad megoldást a JavaScript és CSS fájlok összevonása, dinamikus betöltése, valamint a külső fájlok gyorsítótárazása. Felhívjuk a figyelmét, hogy járjon el körültekintően a funkció használatával, mivel bizonyos esetekben befolyásolhatja a funkció az oldal működését. »»»
  • A nyelvi fordítások esetén eddig kényelmetlen lehetett, hogy ha egy nyelvet aktivált az áruházban, az azonnal megjelent a lefordítatlan tartalmakkal, ami a keresőkben való helyezést is hátrányosan befolyásolta. Ezentúl ez elkerülhető a hozzáadott nyelv inakív állapotra váltásával. »»»

Kilépési ajánlat helyett Intelligens ajánlat »»»

Egyre több külső szolgáltatás jelenik meg a piacon, ami felugró abalakot kínál weboldalakhoz. Ezek általában meglehetősen költséges lehetőségek, és funkcionalitásában nem tudják azt nyújtani, mint egy belső megoldás. Emiatt a Kilépési ajánlat funkciót tovább bővítettük, ezentúl Intelligens ajánlat néven található meg. Megmaradtak a korábban hatékonyan használható részfunkciók, de most már nem csak a kilépési szándékhoz köthetők a pop-upok megjelenése, hanem eltelt idő, megtekintett oldalszám, vagy görgetés mértéke alapján is publikálható az ajánlat. Ezen kívül már külön mobil eszközökre is készíthető felugró ablak.

Külső rendszerekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatos fejlesztések, integrációk, és akciók:

  • Nagyobb igény jelentkezett két újabb szállítással foglalkozó cég integrálására, így megjelent áruház motorunkban a Média-LOG valamint a BK-Trans, mint beállítható szállítási mód. Mindkettő cég alapvetően a belföldi, kiscsomagos szállításban jelenthet megoldást partnereink számára. »»»
  • A korábban is elérhető DPD szállítási módhoz kialakításra került a vállalat által használt szolgáltatás kódok kezelése is, így még könnyebben lehet a speciális igényeket jelezni az áruházi megrendelésekkel kapcsolatban (pl. SMS értesítés, expressz szállítás). »»»
  • Egyre inkább teret nyernek a különböző vásárlói adatokkal, viselkedéssel foglalkozó CRM rendszerek. Ebből fakadóan összekötöttük az UnasShop rendszert a MiniCRM megoldásával. Az integráció kapcsán az áruházból a regisztráció során megadott adatok, valamint a leadott megrendelés adatai szinkronizálhatóak. »»»

Akciós ajánlatok partnereink számára

  • Kiemelt partnerünk az Olcsobbat.hu árösszehasonlító portál új ügyfelek regisztrációja esetén a szokásos 10.000 Ft kezdőegyenleg helyett 2016.04.30-ig 15.000 Ft kezdőegyenleget biztosít UnasShop webáruházzal rendelkező kereskedők számára. »»»
  • Magyarország legnagyobb fényforrásáruháza a Lumenet.hu partnereink számára 2016.04.30-ig 10% kedvezményt biztosít minden termékre a vásárlás végösszegéből. Kedvezmény igénybevételéhez használja az UNAS kuponkódot. »»»
  • 2016.04.30-ig hihtetelen áron kínáljuk a .EU végződésű domainek regisztrációját. Korlátlan számban regisztrálhatók 1.000 Ft+ÁFA összegért egy évre. »»»
Az elmúlt év végén és az új év elején sem álltunk meg, folyamatosan fejlesztjük a rendszerünket, hogy kiszolgáljuk partnereink igényeit valamint kövessük a változásokat, trendeket. Ennek eredményeképpen összeállt az újabb fejlesztési csomagunk, melynek egyik fő pontja a csomag termék kezelésének lehetősége, de emellett bekerült több olyan fejlesztés is, mely a mindennapi munkát könnyíti, gyorsítja illetve hatékonyabbá teszi a vásárlást:

Csomag termék létrehozási lehetőség »»»

Termékek létrehozásakor lehetőség van csomag termékként beállítani az új terméket, ezzel egy újabb eszközt adunk a partnereink kezébe az értékesítés terén. A csomag termék a normál termékhez hasonlóan jelenik meg a rendszerben, azzal a különbséggel, hogy az áruházban található egyéb termékek közül lehet a csomag termék összetevőit kiválasztani. A csomag termék esetén az ár, megnevezés, leírás stb. nem automatikusan generálódik az alkotóelemek adataiból, hanem külön adható meg név, ár, kép stb. Ugyanakkor a raktárkészletet már az alkotóelemek alapján kezeli a rendszer a termék rendelkezésre állását. Meglévő termékből nem lehet csomag termék, valamint csomag termékből sem készíthető normál termék.

Termék raktár statisztika »»»

Létrehoztunk egy új funkciót, mely segítségével nyomon lehet követni a termékek raktárkészlet változásait. Lehetséges időpontig történő lekérdezés vagy adott időszakra történő keresés is, külön bevét, külön kivét (eladás) vagy mindkettő készletmozgás figyelembevételével.

Termékekhez megadható plusz lapfül vagy szekció »»»

Gyakran előfordul, hogy a termék részletes oldalán nem elegendő az alapadatok megjelenítése és szükséges további elszeparált tartalmak megadása is. Termékekhez mostantól létrehozható több plusz lapfül vagy szekció (oldal típustól függően) is, amelynek mind a címe, mind a tartalma szabadon szerkeszthető a termék leírásához hasonlóan, akár nyelvenként külön-külön. Ennek a funkciónak a segítségével könnyedén elhelyezhető például videó, táblázat, vagy bármilyen egyéb a termékre jellemző tartalom.

Megrendelésekhez kapcsolódó kisebb fejlesztések

  • Megrendelés követésben plusz szűrők állíthatóak be, így szűkítve a megrendelések listáját: fizetési mód, szállítási mód, számlázási státusz, pénznem »»»
  • Megrendelés követésnél a keresőben pontosvesszővel elválasztva több rendelésszámot is meg lehet adni, így listázva csak a kívánt megrendeléseket »»»
  • Megrendelés követésnél a vásárlóhoz megadott megjegyzés is látszik az ikonok között »»»
  • Megrendelések kezelésénél utólag hozzáadott termék esetén érvényre jutnak a termékhez, vásárlóhoz beállított kedvezmények is (ettől függetlenül szerkeszthető a tétel ára) »»»
  • Megrendelés visszaigazoló e-mailben megjelenhetnek a beállított termék paraméterek is a tételekhez kapcsolódóan »»»
  • API-n keresztüli megrendelés kezelés bővítése: a kapcsolaton keresztül lehet kezelni a megrendelések státuszváltását is

Termékekhez kapcsolódó kisebb fejlesztések

  • Termékek kezelésekor további árakhoz lehet megadni külön akciós árat is »»»
  • Bővült a termék adatbázis exportban kezelendő adatok köre is a termék utolsó módosításának dátumával »»»
  • Könnyítve a termék kezelést az adminisztrációs felületen, a termék listába kiszűrhetőek csak az aktív termékek egy jelölő segítségével »»»
  • Termék kuponnál konkrét termékek helyett kereső kifejezést is meg lehet adni »»»
  • Termék kupon szerkesztése esetén beállítható, hogy csak a legolcsóbb, vagy a legdrágább termékre legyen érvényes a százalékos típusú kupon »»»

Egyéb kisebb fejlesztések

  • Vásárló csoporthoz közvetlenül beállítható végösszeg kedvezmény »»»
  • Bővítettük a felhasználók kényelmi funkcióit, így már nem csak Facebook, hanem Google fiók segítségével is van lehetőség az áruházi bejelentkezésre, regisztrációra »»»
  • Főoldali nagy banner elem (slideshow) véletlenszerű elemmel is indulhat, függetlenül az adminisztrációs felületen beállított kép sorrendtől »»»
  • Sponsorem utalványok elfogadási körének bővítése az "Iskolakezdési" utalványtípussal »»»
  • Postapontok esetén megtörtént a Coop pontok integrációja, egy listában kezelve a MOL pontokkal »»»
  • Naturasoft számlázó szinkron esetén bővült az átadott adatok köre: megrendelés megjegyzés, felhasznált kuponkód valamint vásárlói csoport is átadásra kerül a számlázó felé
  • ÁSZF szerkesztése esetén megadható egyedi HTML kód és PDF link, ami lehetőséget ad teljesen egyedi vagy külső forrásból származó akár dinamikusan változó szerződések kezelésére (pl. a fogyaszto-barat.hu) »»»
  • Partner számla esetén, ha adott összeg alá csökken egyenlege, értesítő emailt küld a rendszer a megadott kapcsolattartói e-mail címre

ÁSZF módosítás

A jogszabályi változásoknak megfelelően módosultak az Unas Online Kft. Általános Szerződési Feltételei, melyet IDE KLIKKELVE tud megtekinteni. Az új ÁSZF hatályba lépésének időpontja: 2016. február 15. Szolgáltatásaink díjai természetesen továbbra sem változtak.
KarácsonyIsmét elérkezett az év vége, ami a legtöbb ügyfelünk számára a legfontosabb és egyben a legintenzívebb időszakkal zárul. A magyar e-kereskedelem növekedési száma az európai kontinens országai közül kiemelkedően magas értéket mutat és soha nem látott növekedési tempót vetít előre a következő 2-3 évre. Ezt a növekedést az UnasShop áruházakban is tapasztaltuk. Amellett, hogy az idei évben elérte a rendszerünkben működő áruházak száma a 2500-at, a régóta működő áruházakban is legalább átlagosan 30%-al nőtt a látogatottság, a leadott rendelések száma pedig a tavalyi adatokhoz képest közel a duplájára emelkedett. Összesített megrendelésadatok alapján a hazai e-kereskedelmi forgalom több mint 15%-a UnasShop áruházakban realizálódott.

Az év során rendszereinket folyamatosan fejlesztettük, és több új szerverrel bővítettük a hardver hátteret. Az UnasShopba 72 új funkció került be, 28-at pedig bővítettünk, vagy átalakítottunk. Számos külső szolgáltatást integráltunk, 7 új fizetési mód, 2 hírlevélküldő, 5 ügyviteli és számlázó kapcsolat, valamint kinézetében és működésében is teljesen átalakult az UnasPlaza. Beépítettünk továbbá az adminisztrációs felület használatát megkönnyítő megoldásokat, és választhatóvá váltak új csomagküldő szolgáltatások is a webáruházakban. A 2016-os évben is hasonló lendülettel fogjuk fejleszteni a szolgáltatásainkat, több új lehetőség is előkészületben van már.

Ezúton kívánunk Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet minden kedves partnerünk számára.

Telefonos és online chat support ügyfélszolgálatunk december 18. és január 3. között nem üzemel, illetve e-mailes megkeresésekre korlátozottan tudunk válaszolni.
Köszönjük megértését és türelmét!
DeloitteA közép-európai Deloitte Technology Fast 50 program a régió leggyorsabban növekedő vállalatait rangsorolja és mutatja be. Az immár 16. éve megrendezett program az 50 leggyorsabban növekvő technológiai céget veszi számba.
A verseny egy kalap alá veszi a cégeket Litvániától kezdve Lengyelországon keresztül, egészen Bulgáriáig. Az idei évben a tavalyi 10 után csupán 4 magyar cég fért be az 50-es listára. A folyamatos ügyfélközpontú fejlesztésnek köszönhetően cégünk, az Unas Online Kft. is felkerült erre a listára és ezzel bekerült a 4 legjobb magyar közé.

Köszönjük minden ügyfelünknek a bizalmat!
Lezárult a 2015-ös év Ország Boltja verseny, ahol a webáruházmotorok versenyét ismét az UnasShop nyerte. Ügyfeleinknek köszönhetően ebben az évben is sikerült jónéhány díjat elhozni. A 12 kategóriából 4-ben Minőségi díj I. helyezett, 3 kategóriában pedig II. helyezett Unas webáruház lett, de megint volt olyan kategória is, ahol a dobogó mindhárom fokára partnerünk állhatott fel.

Ami az idei évben kiemelkedő sikernek számít, hogy a fődíjat, az "Az Ország Boltja" címet is egy UnasShop motort használó webáruház kapta.

Fődíj: pihetex.hu - Az Ország Boltja

Áruházaink további díjai:

filterabc.huAutó-motorMinőségi díj I. helyezett
pihetex.huBaba-mamaMinőségi díj I. helyezett
lurkocipo.huBaba-mamaMinőségi díj II. helyezett
stepshop.huBaba-mamaMinőségi díj III. helyezett
szeresdmagad.huErotikaMinőségi díj II. helyezett
ujkonyvek.huKönyv, cd, dvdMinőségi díj I. helyezett
vilagitas.euOtthon, kertMinőségi díj I. helyezett
gyereksportszer.huSportMinőségi díj II. helyezett
the-filtershop.comAutó-motorNépszerűségi díj

Ezúton gratulálunk a nyerteseknek, és köszönjük, hogy cégünk webáruház szolgáltatását választották!